Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Hvor ille er det med litt ustelt hage ifm dåp?

• Logg inn for å svare
3 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 192 Innlegg:

Skrevet 15 mai 2012 - 11:35

Hadde det bare vært for et par uker siden! Da stod tulipanbedet og påskeliljene og strålte her.. Nå er alt vissent og det har eksplodert med ugress!! Skjønner ikke hvor alt kommer fra jeg. Det er tett i tett med løvetann og noe stikkende fæle greier i hele plenen. Bedene har jeg luket, men det står som et stort brunt gap mellom bittelitt grønt her og der, med ujevne mellomrom... Det er mose mellom beleningsstenen og terrassen har begynt å flasse ser jeg.. :-/.. Uff, har dåp på søndag, og masse som må ordnes, men jeg hadde rett og slett glemt hele uteplassen!! Jeg rekker det aldri i verden!!

Hvor ille er det synes dere? Vi har stor grønn plen som ser pen ut når den er klippet ihvertfall! og hekk som ser bra ut... men... uff :-/ Ble lei meg når jeg kom på det nå

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 192 Innlegg:

Skrevet 15 mai 2012 - 11:43

Synes nå man burde finn en times tid til å ordne hagen...ihvertfall litt

#3 mamma.no

mamma.no

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 372 Innlegg:

Skrevet 15 mai 2012 - 11:46

Kunne ikke brydd meg mindre om hagen ikke var strøken - enten om jeg skulle ha dåp eller skulle i dåp.

De kommer jo for barnet ditt og dere - ikke hagen ;)

Sett en strek over det og bruk tiden på mye kjekkere og viktigere ting.

Og du - det kan like godt øspøse ned på søndag, så da er det ingen som gidder å se ut en gang ;)

Kos deg og ikke nevn hagen i det hele tatt - ikke til noen.

Lykke til :)

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 192 Innlegg:

Skrevet 15 mai 2012 - 11:49

Vis innleggAnonym bruker skrev 15 mai 2012 - 11:43:

Synes nå man burde finn en times tid til å ordne hagen...ihvertfall litt

Joda, jeg kan finne en times tid til å ordne i hagen, men problemet er at jeg skulle hatt mange flere timer for å få det fint - og det har jeg ikke. Det er som sagt masse annet som skal ordnes.. kaker skal bakes, mat skal lages, pynt skal kjøpes, duker skal strykes, sølv skal pusses osv osv.. .Du har sikkert hatt store selskap før?

Jeg kan jo alltids kjøpe noen blomster og plante her og der, og ta det verste av ugresset, men jeg har ikke en sjanse i havet til å få det fint på noen få dager med alt annet som skal gjøres. Jeg var akkurat ute og luket i et bed nå, men jeg har jo en liten baby som skal underholdes litt også.. og en treåring på ettermiddagene...

Huff:-( Men, er det så ille at det er bittelitt ustelt?  bør jeg prioritere å jobbe med det om natten?