Gå til innhold

Magica fra tryll...??


Mammatilmange´¯`•.♥.•´¯`

Anbefalte innlegg

Takk for alle fantastdske gratulasjoner! Men det blir nok ikke noen aprilbaby på meg denne runden. Begynte å småblø litt igår, og idag ser det ut som det utvikler seg til en vanlig mens. Var lei meg igår, men har det mye bedre idag. Det er nok bare kroppens måte å ordne opp i noe som ikke utvikler seg som det skal. Men jeg har ikke gitt opp håpet om en liten en til,da;) Klem til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for alle fantastdske gratulasjoner! Men det blir nok ikke noen aprilbaby på meg denne runden. Begynte å småblø litt igår, og idag ser det ut som det utvikler seg til en vanlig mens. Var lei meg igår, men har det mye bedre idag. Det er nok bare kroppens måte å ordne opp i noe som ikke utvikler seg som det skal. Men jeg har ikke gitt opp håpet om en liten en til,da;) Klem til dere alle!

 

Neeeeiiiii! Håper dette ikke stemmer :(

 

Så mye håp til "gamle" strevere da du ble gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle fantastdske gratulasjoner! Men det blir nok ikke noen aprilbaby på meg denne runden. Begynte å småblø litt igår, og idag ser det ut som det utvikler seg til en vanlig mens. Var lei meg igår, men har det mye bedre idag. Det er nok bare kroppens måte å ordne opp i noe som ikke utvikler seg som det skal. Men jeg har ikke gitt opp håpet om en liten en til,da;) Klem til dere alle!
Neeeeiiiii! Håper dette ikke stemmer :( Så mye håp til "gamle" strevere da du ble gravid....

 

Joda,men vi får jo tenke at jeg faktisk aldri har opplevd sa til tross for 6 barn. Og at jeg faktisk har blitt gravid 3 ganger etter 40 og det har gått bra:)Men jeg skal nok bli gravid en gang til jeg, og da går det nok bra! Lykke til og klem til deg som strever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som deg magica.. jeg har heller aldri opplevd en SA, før nå i juli.. skulle hatt aprilbaby jeg også:( Mistet littebitt motet.

Er glad nå jeg har to nydelige barn!

Samtidig håper jeg inderlig at det klaffer snart. Jeg kommer IKKE til å prøve på ett barn til i flere år. Så jeg håååper en frisk og fin spire vil vokse og gro i magen min snart!:)

Jeg gleder meg fortsatt til å kanskje kunne bli mamma igjen:)

 

ønsker deg all lykke til og håper det klaffer snart for deg også magica. Vi vet ivertfall at vi kan bli gravid fortsatt. Hehe.. det er jammen bra det også da ivertfall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...