Gå til innhold

Magica fra tryll...??


Mammatilmange´¯`•.♥.•´¯`

Anbefalte innlegg

Har prøvd å følge deg her inne...for er så spent på om du er gravid igjen?

Ikke at jeg har noe med det da;))

Men er spennende å følge andre modne prøvere;))

Selv har vi prøvd i to år nå...uten resultat:(

Men ikke gitt opp...ikke riktig ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Så hyggelig å bli etterspurt!:) Jeg er ikke gravid enda. Vi har vel egentlig bestemt oss for å legge det litt på is. Trenger å få en liten pustepause kjenner jeg, og få litt styr på alt...hehe Men tror nok vi kommer til å gå for en til etter et par mnd kanskje:) Hvor gammel er du og hvor mange har dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lurt på om "magica fra tryll" er blitt gravid;)

Vi har også prøvd en god stund nå uten hell..

Skjønner at alderen har kommet og gjør det vanskelig.. men det er uvant når man tidligere ble gravid på 1-3 forsøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du prøvd nå da, monika? Har jeg spådd deg ang dette? Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 45 år og vi har fem barn:)

Ønsker veldig en til! Har alltid blitt lett gravid. Men nå er det jammen mye vanskeligere!! :(

SkjØnner jo at det er alderen...men ergelig allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du prøvd nå da, monika? Har jeg spådd deg ang dette? Klemklem

Hei igjen!

Ja det har du! men det har ikke stemt helt hittil ang svangerskap.. om du vil hadde det vært hyggelig å bli sett på igjen! Er inne i en veldig aktiv forsøksperiode nå, hvor vi også prøver ivf! -så da er jeg veldig spent skjønner du:)) Har fire av fem barn som er blitt til på denne tiden av året, og da er jeg veldig optimist nå! ellers har jeg prøvd nå i ca 3år.. minstejenta er 3,5år, og vi bestemte oss med en gang at da hun var ca 6mnd gikk vi inn for å få en liten til...men ingenting har skjedd ennå..

Hvordan går det med deg da, noe nytt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 45 år og vi har fem barn:)

Ønsker veldig en til! Har alltid blitt lett gravid. Men nå er det jammen mye vanskeligere!! :(

SkjØnner jo at det er alderen...men ergelig allikevel!

Javisst er det ergelig..! Hvor gamle er dine barn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn er 20, 16,13, 7 og 2:)

Dine da monica70?

Så spennende med IVf ! Har du hatt flere forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn er 20, 16,13, 7 og 2:)

Dine da monica70?

Så spennende med IVf ! Har du hatt flere forsøk?

Nesten som mine;) 20, 18,14,10 og 3!

Ja jeg gjorde noe dumt da jeg fikk fjerdemann, steriliserte meg.. og angret! Prøvde ivf, og ble gravid på første forsøk! etter dette tok jeg en refertilliseringsoperasjon, og kan nå bli gravid igjen - teoretisk ihvertfall! Men vi har prøvd med ivf et par ganger etter dette uten resultat. Men prøver igjen akkurat nå i disse dager!

Føler det blir lettere å bli gravid med ivf, men har jo ikke lykkes ennå etter vi fikk minstemann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går du en spennende tid i møte! Håper det lykkes for dere! :)

Hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er 20,20,15,5,3 og 1,5.

 

Lykke til til dere begge! Ja, skal se på deg,Monika når jeg får fokus;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da hadde jeg uttak igår med en fangst på 19 egg! Men har fått beskjed om at flere var tomme og noen umodne, men til nå er 6 stk befruktet! Skal ha innsett på tirsdag, og Så starter den berømte ventetiden;)

 

Og da er jeg veldig spent på om det går veien denne gang;)

 

Skal sette inn to egg, og den store drømmen er selvfølgelig om begge hadde festet seg! Har alltid drømt om tvillinger! Hadde vært en fin avslutning på "fødselskarrieren"!! Men sjansen er liten..

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!! Skjønner at det blir en utrolig spennende ventetid! :)

Kan jeg spørre hva det var som ikke gikk de andre gangene du prøvde IVF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke godt å si hva som gikk galt, men det som er vanlig er at egget ikke fester seg.. Men det kan selvfølgelig også være at egget sluttet å utvikle seg..?

Ved ivf vet jeg at jeg får et befruktet egg inn i livmorhulen, og da ligger jo alt til rette for at det skal kunne feste seg. Men det skjer jo ikke alltid..

Skal sette inn to egg for å øke mulighetene for at minst ett av dem vil feste seg! -rent teoretisk kan det jo bli to, men sjansene er ikke så store.

Men ja, dette blir veldig spennende:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig veldig spennende! :)

Følger med her inne! :)

Hva synes de store barna dine om dette? Mine tenåringer syntes ikke det var særlig stas at mamma var gravid sist. Litt pinlig tror jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg vært inne og satt inn to egg, og nå begynner den lange ventetiden for å se om de fester seg!

Denne gangen har vi valgt å ikke si noe til verken barna eller andre.. Men skulle jeg bli gravid, får de vite det ganske snart!

 

De største barna var litt flaue ja, da jeg var gravid sist. Men straks lillesøster var født, var de med ett helt oppslukte de også;)

 

Akkurat nå er det vel fjortisen her (gutt) som ikke har lyst at det skal bli flere bebiser igjen.. men av og til kan han faktisk si at dersom det blir flere, håper han på lillebror, he-he! Så jeg tar det med en klype salt hva de mener! ( men kan selvfølgelig forstå at det kan være litt flaut at "gamle mora" skal få flere barn..)

Ho på ti er litt opp og ned, men sier stadig at hun ønsker seg en lillebror eller lillesøster hun også! Det er jo stadig noen som får småsøsken på skolen - og det vil hun også ha!

Men som jeg har sagt til dem også, det er ikke sikkert jeg kan få flere barn heller.. Da blir de stille!

 

Dette med hva andre synes eller ikke, det tar jeg igrunn med stor ro. Dette er vårt valg. Men det kan være slitsomt å måtte nærmest forsvare hvorfor man skal sette flere barn til verden..i tillegg til at man nå er blitt "gammel"..

 

Hvordan er det for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også jeg har måttet "forsvare" hvorfor vi vil ha flere barn!

Har man fire fra før ønsker man seg da ikke en til i en alder av 42/43 år...virker det som om folk mener!!

Når vi ventet barn nummer fem tror jeg så godt som alle trodde at dette var et "uhell". Når vi fortalte at det var det slettes ikke og at barnet var både ønsket og planlagt, var det nok mange som tenkte at vi kunne da ikke være riktig vel bevart! :)

Tenåringene våre syntes ikke det var stas, og var lite engasjerte i svangerskapet. Men det gikk seg jo til! :)

 

Hvordan går det med deg? Spent...spent... ;)

Noen symtomer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er veldig spent selv også!!

Jeg tør rett og slett ikke kjenne så godt etter, for da kjenner jeg et eller annet som kan tolkes som symptom.. og jeg har blitt skuffet før..

Så når man har vært gravid noen ganger, vil man egentlig raskt kjenne igjen om man er gravid eller ei etterhvert! -og da er det ikke de fysiske symptomene, men det innvendige følelsen - om du skjønner hva jeg mener?..

 

Men jeg venter litt med å teste meg, har testedag den 12. så det er en drøy uke igjen... men gjør det nok litt før det skal du se:)

-og det ER lang ventetid når man venter på å teste!!

 

Vi får se, jeg holder dere oppdatert straks jeg vet noe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ventetiden føles vel aldri sååå lang som når man går og venter på å ta en graviditetstest!! :)

Kommer til å sjekke for oppdatering her inn hver dag nå utover... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å lese jenter:) jeg krysser alt jeg har for deg monika70!!

Selv er jeg 38.. 39 år om noen få måneder. Jeg har to jenter fra før og prøver på et 3. gull:)) Mannen min har to fra før. Den siste jenta mi har vi da sammen. Hun er nå 4 år, og vi ønsker oss veldig et barn til sammen.

Tok ut hormonspiral i desember, men syklus var ikke i orden før i februar.

Har ikke hatt så mye energi frem til våren kom nå og dermed har vi vel ikke prøvd så veldig hardt akkurat, men nå er jeg helt klar:))

Ikm idag faktisk, og jeg er ganske så sikker på at tanta kommer i løpet av dette døgnet, men foreløpig er jeg ved godt mot selv om hun skulle komme på besøk denne måneden også. Det blir nok verre å holde humør og motet oppe jo nærmere vi kommer jul dersom det ikke skjer noe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Håper tanta ikke dukker opp hos deg;)

Det er ikke morsomt når positive tester lar vente på seg.. Men man må bare holde motet oppe så langt man klarer;)

 

Jeg går her og venter og venter, en uke igjen til testedag, men klarer nok ikke vente så lenge kjenner jeg.. tror jeg tyvstarter litt imorgen allerede..:=0 ..selvom det er tidlig..

 

Har litt dårlig følelse nå om dagen, og da er det greitt å få det overstått liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du:) Her er jeg:)

 

Hvordan går det med deg da? Ikke så ofte jeg har sett deg her i det siste.

Noe nytt hos deg da, ifht prøving?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig bra med meg;) Jeg har vært bortreist på litt kurs og greier.... Prøvingen har en pause. Var nok å henge fingrene i i heimen kan du si...-men har ikke slått det helt fra oss da;) Og uhell KAN jo skje;) Hvor er du i løypa,da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...