Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Gullringtrikset...

• Logg inn for å svare
69 svar til dette emnet

#21 Gutt i oktober

Gutt i oktober

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 115 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 11:46

Forsøkte oss på dette i går, i morgen venter ul med svar...
Vi fikk frem gutt over håndleddet. Helt merkelig hvordan den bare bevegde på seg av seg selv frem og tilbake. Mannen min ble helt satt ut, han har insistert på jente fra dag 1. Så morgendagen vil vise...

Må få vite kor det gjekk på ultralyden:) Kor tid he du termin forresten ??

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 Gutt i oktober

Gutt i oktober

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 115 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 11:50

Den kinesiske kalenderen er bare tull tror jeg...feil på meg og mine venniners barn..:)
  • Mars78 liker dette

#23 charnelle

charnelle

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 692 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 14:54

Da tok gullringen feil...jeg venter en jente :-)

#24 Gutt i oktober

Gutt i oktober

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 115 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 15:29

Da tok gullringen feil...jeg venter en jente :-)

Grattis!! Så koselig da:)

#25 MammaTilToTette + spire

MammaTilToTette + spire

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 213 Innlegg:

Skrevet 21 mai 2012 - 08:28

Viser den barna man allerede har også??
Over håndleddet gikk den i sirkel, vi vet ikke kjønnet.

#26 Mars78

Mars78

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 208 Innlegg:

Skrevet 21 mai 2012 - 11:53

Viser den barna man allerede har også??
Over håndleddet gikk den i sirkel, vi vet ikke kjønnet.

Ja,den viser barna man har.Når den sopper og begynner å bevege seg er det nummer to den viser.Stopper og begynner igjen viser den nr 3.Osv.

#27 lille_Harepus

lille_Harepus

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 265 Innlegg:

Skrevet 23 mai 2012 - 09:39

jeg har akkurat prøvd. Har gutt og jente fra før, det viste ringen. Og at nr 3 blir en jente og i følge denne ringtesten mitt siste barn. Har selv en veldig sterk gutte følelse så blir spennende å se hva som stemmer..
Endelig 3 barns mor!

#28 Mars78

Mars78

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 208 Innlegg:

Skrevet 23 mai 2012 - 11:42

jeg har akkurat prøvd. Har gutt og jente fra før, det viste ringen. Og at nr 3 blir en jente og i følge denne ringtesten mitt siste barn. Har selv en veldig sterk gutte følelse så blir spennende å se hva som stemmer..

spennende å se :) Jeg har alltid tatt feil,når jeg sa at jeg følte kjønnet til babyen.Jeg tok alltid feil.Nå prøver jeg ikke å ha så mye følelser rundt kjønnet,men må si at jeg mest føler jente enn gutt :)

Lykke til og husk å oppdatere :)

Prøvde faktisk på enda en venninne og det stemte :P
  • Gutt i oktober liker dette

#29 lille_Harepus

lille_Harepus

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 265 Innlegg:

Skrevet 01 juni 2012 - 16:09

da har jeg akkurat vært på ultralyd og kan bekrefte at ringen hadde rett her . det blir nok en jente :D:D
Endelig 3 barns mor!

#30 Kremtopp

Kremtopp

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 220 Innlegg:

Skrevet 03 juni 2012 - 17:02

Tok testen for noen dager siden og det ga meg dette svaret:
gutt- jente-jente-jente. Har gutt (vår førstefødte) og to jenter og er nå gravid med nr.4 så blir spennende å se om ringtesten har rett denne gangen.
Har selv sterk jentefølelse som jeg jo også hadde med jentene så det blir morro å se på ul om det stemmer :)

#31 mamma i desember <3

mamma i desember <3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 67 Innlegg:

Skrevet 03 juni 2012 - 17:40

Har prøvd både over håndleddet og magen og begge viser jente! Er i uke 12 nå, skal på UL uke 16, så da får vi se om det stemmer :-) utrolig lyst på jente, men blir glad uansett hva det blir :-)

#32 Anine 82

Anine 82

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 15 Innlegg:

Skrevet 06 juni 2012 - 12:19

På meg viser ringtesten 2 gutter og 3 jenter... samme resultat som forrige gang jeg prøvde ( For ca 6 år siden ). Har 2 gutter fra før, å venter barn nr. 3 nå. Blir spennende å se resultatet! :)

#33 mamma i desember <3

mamma i desember <3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 67 Innlegg:

Skrevet 06 juni 2012 - 13:30

Morsomt! Håper det stemmer med meg :) er det slik at om du holder ekstra lenge skal det vise hvor mange du får og hvilket kjønn?? Gjør dere det selv eller får dere venninna eller mannen til å gjøre det?

#34 lille_Harepus

lille_Harepus

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 265 Innlegg:

Skrevet 07 juni 2012 - 12:05

jeg gjorde det selv første gangen, mannen andre gangen. viste det samme gutt-jente-jente. spennende at det i mitt tilfelle faktisk funker.
Endelig 3 barns mor!

#35 Anine 82

Anine 82

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 15 Innlegg:

Skrevet 07 juni 2012 - 17:09

Jeg gjorde det selv begge gangene. Ringen stopper og skifter retning, eller starter igjen på samme måte mellom "hvert barn"- Når den er ferdig stopper den helt opp, selv om en sitter å holder litt til etter den er ferdig... :) Merkelige greier om det faktisk stemmer! :)

#36 3blå<3

3blå<3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 38 Innlegg:

Skrevet 12 juni 2012 - 18:53

har prøvd 3 ganger og ringen viser det samme hele tiden..gutt,gutt,gutt,jente ;) har 3 gutter fra før og er gravid nå.er bare 7uker så er spent på om det faktisk kommer en jente :)

#37 Chrilialni

Chrilialni

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 43 Innlegg:

Skrevet 16 september 2012 - 20:57

Dette her var faktisk ganske skummelt.... Jeg har 4 barn, først en gutt, så en jente, så to gutter. Ringen gikk først frem og tilbake, stoppet, gikk så i sirkel, stoppet, gikk frem og tilbake og stoppet og gikk frem og tilbake. Altså stemte veldig bra :) Så gikk den faktisk i sirkel, og jeg er redd jeg er gravid med nr 5, så da går ønsket til vår eneste jente i oppfyllelse kanskje :) en lillesøster ... ;)
  • Mars78 liker dette

#38 NovemberBaby<3

NovemberBaby<3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 116 Innlegg:

Skrevet 16 september 2012 - 21:12

Det var faktisk ganske skummelt. Jeg er ikke gravid, tok den dermed ringen over håndleddet og fikk jente-gutt-jente. Siden jeg egentlig ikke hadde noen tro på dette, så tok jeg ringen over magen. Og den sto helt stilt!!! Jeg tenkte hvorfor beveger den seg ikke nå, når den gjorde det over håndleddet. Det er sikker bare jeg som ubevisst gjorde en bevegelse med hånden først. Så da ga jeg litt bevegelse på ringen, men ringen bare stoppet brått opp, og begynte å skjelve!!! Jeg har aldri sett noe lignende før. Men ringen visste tydeligvis at jeg ikke var gravid. Så da er det kanskje sant at jeg kommer til å gå to jenter og en gutt i fremtiden!
  • iwja liker dette

#39 Vandrende

Vandrende

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 58 Innlegg:

Skrevet 16 september 2012 - 21:21

Henger dere gullringen i en tråd? Eller hva og hvordan gjør dere det?

#40 NovemberBaby<3

NovemberBaby<3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 116 Innlegg:

Skrevet 16 september 2012 - 21:23

Henger dere gullringen i en tråd? Eller hva og hvordan gjør dere det?

I ett hårstrå.