Gå til innhold

Noen som ikke har noen symptomer??


jentemamma

Anbefalte innlegg

Er 3. gangs og bare 4:3, men har ingen symptomer. Ikke ømme pupper, kvalme eller noen ting. Hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle bekymre meg i dette sv.skapet; går det bra så er det supert, går det ikke så prøver vi igjen. Men det var lettere sagt enn gjort! Klarer ikke å la vær å lete etter noe galt... Og nå er det altså manglede symptomer som stresser meg!

 

Noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår deg godt og har tenkt sånn selv. Er 4 gangs fødende og har aldri hatt noen symptomer bortsett fra mens som aldri kom. Født tre flotte barn uten komplikasjoner av noen slag .Kanskje følte jeg meg litt trett de første ukene, men det hender jo at man gjør i perioder også uten at man er gravid. Bekymret meg mer enn jeg helt klart behøver for dette, for når man leser og hører på alle symptomer og plager og gud vet hva folk har så virker det jo unormalt om ikke helt usannsynelig at noen slipper dette.. Jeg er nå i uke 13 og storkoser meg med å føle meg helt som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat på samme måte. Jeg er faktisk også 4+3, og kjenner ingenting. Går å venter på at jeg skal merke noe på puppene,det er det jeg husker fra de andre 2 gangene jeg har vært gravid, men husker ikke hvor tidlig det begynte!

Satser på at det ikke er grunn til bekymring, mensen er jo tross alt ikke her- er jo et symptom det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere:) Man må nok bare prøve å nyte all den tiden man ikke er kvalm eller plages av div andre symptomer! Tok test nr. 3 i dag, og ja den viser fortsatt gravid:) Nå skal jeg slutte å teste, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...