Kusinen min på 8 (ca, er faktisk ikke helt sikker, hun går hvertfall i 3.klasse) år har så lyst å gå trilletur med sønnen min på 3 mnd, og jeg er så usikker på om det er greit/forsvarlig?
Har sagt at det er greit, men at hun må holde seg på gangstien som går langs veien her, eller på lokalbutikken som ligger nett nedenfor huset (max 50 m). Jeg kan se omtrent hele gangstien fra vinduet, men butikken kan jeg ikke se, men om jeg går ned og rundt hjørnet av eiendommen så ser jeg den. Vi bor i ei lita bygd i huttitheiti, der alle kjenner alle, så er ikke redd for noe "kriminalitet" eller noe.. Kommer til å legge opp trilleturen slik at det er sovetid for baby, så han kommer mest sannsynlig til å sove hele tiden, er ikke meningen hun skal ta ham opp eller noe, ville bare trille sammen med en venninne (litt eldre), som skulle gå trilletur sammen med lillebroren sin (4 mnd).
Hva tenker dere? Greit?
Kan være jeg er helt på tyttebærtur nå, og at det ikke er problem i det hele tatt, men det er nå så mangt man skal være usikker på
Ble litt langt dette, men tusen takk for svar