Gå til innhold

Sebastian, Celine og... Amalie?? Noen andre forslag?


tre håpefulle

Anbefalte innlegg

Storebror er Sebastian, søsteren er Celine.. Nå har jeg forelsket meg litt i Amalie, men liker også Emely..

 

Noen andre forslag. Fikk flere her tidligere, men ikke noen som jeg forelsket meg i..

 

Noe navn i samme gate som Amalie og Emely. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får jente, og det blir enten Celine, Emilie, Tomine eller Marie. Siden du har en Celine så synes jeg faktisk Emilie hadde passet veldig godt til :) Personlig liker jeg det bedre enn både Amalie og Emely.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie er et pent navn som passer veldig godt til de to andre, mye finere enn Emely synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! Emilie var et veldig fint navn. =) Nå blir det vel valgets kvaler. Amalie, eller Emilie.. hehe ;)

 

Sebastian, Celine, Emilie...

Sebastian, Celine, Amalie..

 

Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Sebastian og Celine er litt internasjonalt..Ser du sjøl har tenkt Emely..ka med Emmeli? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Sebastian og Celine er litt internasjonalt..Ser du sjøl har tenkt Emely..ka med Emmeli? :)

Både Celine og Emilie er av latinsk opprinnelse, så synes de er like "internasjonale" begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er opptatt av at navnene skal være greie å uttale på diverse språk. Internasjonale jobber blir det jo bare mer og mer av, så vil gjøre det lett for de å presentere seg om så tilfelle. =)

 

Amalie skal vel ikke være så vanskelig for utenlandske å si, vel?? Ikke slik som mitt navn i alle fall, som blir til "Torell"... ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Amalie veldig godt! Flott navn! Emmeli er også fint! Emilie også da.. :) Skjønner at det er vanskelig! :)

 

Hva med Amelia? Litt mer internasjonalt enn Amalie..

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Amalie veldig godt! Flott navn! Emmeli er også fint! Emilie også da.. :) Skjønner at det er vanskelig! :)

 

Hva med Amelia? Litt mer internasjonalt enn Amalie..

 

:)

 

Oj, likte Amelia også veldig godt.. Eller du skrev Amelie.. Begge de var fine.. Kommer ikke til å bli enkelt denne gangen, forstår jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...