Gå til innhold

Dager igjen, fredag 11.mai :)


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

4 dager!!!! Aldri gått gravid så her lenge... Men fortsatt helt ok :-) Satser på i løpet av helgen, no rush :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager!!!! Aldri gått gravid så her lenge... Men fortsatt helt ok :-) Satser på i løpet av helgen, no rush :-)

 

Spørs om 3 mann er en luring, ser ut til at dette blir min lengste graviditet og.. Spent på om det skjer noe her Ila helga og.

9 dager igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager!!!! Aldri gått gravid så her lenge... Men fortsatt helt ok :-) Satser på i løpet av helgen, no rush :-)

 

Spørs om 3 mann er en luring, ser ut til at dette blir min lengste graviditet og.. Spent på om det skjer noe her Ila helga og.

9 dager igjen.

 

Der sies så! Jeg har hatt noen skikkelige tak og masse nedpress, men så roer det seg hver kveld likevel. Helt ok for meg, jeg kjenner meg ikke helt klar jeg. Ikke lyst til å føde, isj... Gi meg gjerne et par dager til :-) Jeg MÅ vel bli lei/klar snart? Med de to andre ønsket jeg riene velkommen, var drittlei. Nå går jeg å legger meg og håper det går over, og det gjør det jo ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager!!!! Aldri gått gravid så her lenge... Men fortsatt helt ok :-) Satser på i løpet av helgen, no rush :-)

 

Spørs om 3 mann er en luring, ser ut til at dette blir min lengste graviditet og.. Spent på om det skjer noe her Ila helga og.

9 dager igjen.

 

Der sies så! Jeg har hatt noen skikkelige tak og masse nedpress, men så roer det seg hver kveld likevel. Helt ok for meg, jeg kjenner meg ikke helt klar jeg. Ikke lyst til å føde, isj... Gi meg gjerne et par dager til :-) Jeg Må vel bli lei/klar snart? Med de to andre ønsket jeg riene velkommen, var drittlei. Nå går jeg å legger meg og håper det går over, og det gjør det jo ;-)

 

Nr. 3 er en luring her også..virker ikke som han skal komme med det første :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. dager igjen med nr.3. Er bare så klar og slimproppen gikk i går men ingen tegn til rier. Gikk ei uka sist fra slimpropp gikk til fødsel startet. Krysser fingrene på at jeg slipper det denne gang for nå er jeg drittlei graviditet, bekkenløsning og den magen som er i konstant i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 dager :) Kan nesten ikke tro at jeg endelig har kommet dit hvor hver dag kan være den siste uten baby. Det har virket SÅ langt frem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager!!!! Aldri gått gravid så her lenge... Men fortsatt helt ok :-) Satser på i løpet av helgen, no rush :-)

 

Spørs om 3 mann er en luring, ser ut til at dette blir min lengste graviditet og.. Spent på om det skjer noe her Ila helga og.

9 dager igjen.

 

Der sies så! Jeg har hatt noen skikkelige tak og masse nedpress, men så roer det seg hver kveld likevel. Helt ok for meg, jeg kjenner meg ikke helt klar jeg. Ikke lyst til å føde, isj... Gi meg gjerne et par dager til :-) Jeg MÅ vel bli lei/klar snart? Med de to andre ønsket jeg riene velkommen, var drittlei. Nå går jeg å legger meg og håper det går over, og det gjør det jo ;-)

 

 

 

Jeg er heller ikke klar, nyter hver dag jeg kan slappe av og utsette fødselen så lenge som mulig :) Spent på om det endrer seg, jeg kan jo ende opp med å gå drøye 3 uker til og det er jeg ikke så forberedt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager over med nr 3...ble strippet i går,men ser ikke ut til at det hadde store funksjonen;)

 

skjer ikke noe i løpet av helga blir jeg satt i gang på mandag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...