Gå til innhold

Hvor ofte sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min klager fælt om dagen.

Vanligvis har vi sex nesten hver dag, men nå som jeg ikke er i form blir det bare noen ganger i løpet av uka.

Prøver å fortelle han at han er bortskjemt som får så ofte sex etter 8 år sammen.

Han får også en hand jobb når jeg har mensen eller absolutt ikke orker.

Tenkte vise han svarene her inne så han kanskje slutter å klage :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, klager han på den frekvensen?! Heldig er han! ;-) Vi er nok ikke så hyppig i høyet som dere, mer sånn en-to ganger i uken. Og når jeg har mensen eller ikke har ork så får han fikse seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har sex vær dag vi møtes. han jobber mye natt/kveld og jeg jobber fast dagtid. så det blir 3-4 ganger i uken, men da noen ganger mer en 1 gang da.

 

men han klager ikke når det ikke blir noe. ikke jeg heller. selv om jeg nok blir meg skuffet / leimeg en han. men prøver å ikke vise det.

 

det vil jo ødlegge om man syter seg til sex. da få i hvert fall ikke jeg noe lyst på personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du fortelle han at han er passe bortskjemt. Jeg og mannen min er blitt så gode venner at det ikke lenger passer seg med sex. Vi hadde en sånn helt enkel prosedyre for å lage et søsken nå i høst, og nå som det er gjort, så trenger vi ikke ha sex med hverandre mer. Vi har nærmest ikke tatt på hverandre en gang på over seks år. Til sommeren er det 13 år siden vi traff hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da kan du fortelle han at han er passe bortskjemt. Jeg og mannen min er blitt så gode venner at det ikke lenger passer seg med sex. Vi hadde en sånn helt enkel prosedyre for å lage et søsken nå i høst, og nå som det er gjort, så trenger vi ikke ha sex med hverandre mer. Vi har nærmest ikke tatt på hverandre en gang på over seks år. Til sommeren er det 13 år siden vi traff hverandre.

 

Har et lignende forhold. Er opp i 50-årene, og har ikke hatt sex med kona eller andre de siste 7 år. Veldig sjelden før dette også, egentlig. Det er flere grunner til dette og egentlig komplisert. Vi gled fra hverandre pga. mye krangel om tenåringsbarn, hun har lagt på seg og føler seg ikke tiltrekkende nok, og jeg har en fetisj for lange negler som jeg er avhengig av for å få tenning. Så der står saken (he he), og årene går. Trodde ikke det var mulig å leve slik, men man blir vant til alt tydeligvis. Har et godt forhold til henne ellers, og livet mitt er egentlig nesten perfekt bortsett fra sexlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-4 ganger i MND =( Vi har vært sammen i 6 år, av og på! Vi er 23 og 25, så vi har jo aaaallllttt for lite sex=( min feil da, mistenker at jeg mistet sexlysten etter jeg begynnte på p-piller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2-4 ganger i MND =( Vi har vært sammen i 6 år, av og på! Vi er 23 og 25, så vi har jo aaaallllttt for lite sex=( min feil da, mistenker at jeg mistet sexlysten etter jeg begynnte på p-piller!

MEN han klager ikke sååå mye da:) litt, men stakkars, dt kan jeg forstå :P hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her var det mye forskjellig! Spennende.

 

Jeg og min kjære har vært sammen i 2,5 år nå, og er i starten av 20-åra. Mitt forhold til sex har vært litt trøblete, men når vi har sex så er det til gjengjeld fantastisk deilig - bedre sex enn jeg noen gang har hatt tidligere, og så godt som jeg kan se for meg at det kan bli. :-)

 

Vi har vel vanligvis sex to ganger i uka kanskje, men nå som jeg etterhvert har blitt nokså grævvis, så har vi sex en gang i uka. Det er helt passe for min del, for da kan jeg virkelig nyte det. Han er en herlig fyr, og er tilfreds han - han vil jo mye heller ha god sex med meg når jeg har lyst, i steden for å ha dårlige runder fordi jeg føler en slags plikt.

 

Det er en fin greie, og den funker godt for oss. Tidligere sleit jeg en del med et ønske om at jeg hadde hatt lyst på sex oftere for hans skyld, men etter at jeg aksepterte tingenes tilstand så har det blitt så mye bedre for oss begge.

 

Ellers er vi veldig intime. Dusjer ofte sammen, ligger nakne og fniser inn i natta og koser med hverandre. I dag fikk han faktisk en BJ i bilen på vei hjem fra butikken, så vi holder da vitterlig koken selv om frekvensen ikke er så høy. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-10 ganger i uka sånn ca:)

 

Nå skal det sies at vi bare er på 2. året og har kun et barn (4 mnd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Tja, jeg er 24 år nå snart, samboeren ble 30 i høst, vært sammen i snart 3 år. Det varierer fra daglig, til en gang hver 3 månde her.. Alt går på lyst osv osv.. Nå har han startet i jobb hvor han er borte 4 dager i uka, så det blir sex alt fra annenhver uke til 6 ganger i uka (oh yes, sex morgen og kveld, why not!) ;)

Har ofrøvrig en sønn på 15 mnd og ei datter som snart er 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker meg en del formuleringer her.

 

"Prøver å fortelle han at han er bortskjemt som får så ofte sex"

"er blitt så gode venner at det ikke lenger passer seg med sex"

 

Virker som at sex er noe mannen får og kvinnen gir. Er ikke det et sykdomstegn i seg selv? Sex skal jo være noe begge har felles glede av, ikke noe den ene parten gir bort for å tilfredsstille den andre...

 

Når sexlivet ikke fungerer lengre, hva står man da igjen med? Vennskap? Hva om sex-driven kun eksisterer hos den ene parten og ikke den andre (begge kjønn kan gå lei)? Skal den andre parten være tvungen avholdene - eller kan man få seg andre steder?

 

Tenk over det siste der. Om sex-lysten er forskjellig, øker det risikoen for utroskap fra den som har lyst men ikke får (min personlige mening). Har venninner som ofte støter på gifte og etablerte menn som er ute etter en omgang i halmen. Selv støter jeg (og flere av mine kompiser) ofte på gifte kvinner som er ute etter det samme. Utroskap er ikke kjønnsbestemt hvor ett kjønn er mer utro enn det andre - men felles for begge er lysten på spenning og sex.

 

Kan mangelen på et godt sexliv hjemme være årsaken til at man prøver å få seg noe ute?

 

En annen ting: Er løsningen ett tall, som i antall ganger pr uke? Eller er kan man si at nok sex er når begge parter er fornøyd - uten at det er mulig å komme med eksakte tall på dette?

 

Til trådstarter: Viser du mannen din dette innlegget også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker meg en del formuleringer her.

 

"Prøver å fortelle han at han er bortskjemt som får så ofte sex"

"er blitt så gode venner at det ikke lenger passer seg med sex"

 

Virker som at sex er noe mannen får og kvinnen gir. Er ikke det et sykdomstegn i seg selv? Sex skal jo være noe begge har felles glede av, ikke noe den ene parten gir bort for å tilfredsstille den andre...

 

Når sexlivet ikke fungerer lengre, hva står man da igjen med? Vennskap? Hva om sex-driven kun eksisterer hos den ene parten og ikke den andre (begge kjønn kan gå lei)? Skal den andre parten være tvungen avholdene - eller kan man få seg andre steder?

 

Tenk over det siste der. Om sex-lysten er forskjellig, øker det risikoen for utroskap fra den som har lyst men ikke får (min personlige mening). Har venninner som ofte støter på gifte og etablerte menn som er ute etter en omgang i halmen. Selv støter jeg (og flere av mine kompiser) ofte på gifte kvinner som er ute etter det samme. Utroskap er ikke kjønnsbestemt hvor ett kjønn er mer utro enn det andre - men felles for begge er lysten på spenning og sex.

 

Kan mangelen på et godt sexliv hjemme være årsaken til at man prøver å få seg noe ute?

 

En annen ting: Er løsningen ett tall, som i antall ganger pr uke? Eller er kan man si at nok sex er når begge parter er fornøyd - uten at det er mulig å komme med eksakte tall på dette?

 

Til trådstarter: Viser du mannen din dette innlegget også? smile.png

Jeg kan skrive under på teorien din;) Min ex samboer hadde stort behov for sex, jeg litt mindre(mye mindre) jeg var itillegg dårlig til å vise han at jg var glad i han, det endte med at han søkte trøst hos jenter som viste han interesse:(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oftere enn jeg trodde i følge den nye app'en jeg lastet ned for noen måneder siden ;) Det er forøvrig en app som følger med på når mensen skal komme siden jeg aldri husker det fra gang til gang, men det gikk an å legge inn sex, så har gjort det i et siste for moro skyld, og det viser 3-4 dager i uken. Jeg trodde vi lå på 1-2. Men når jeg ikke er i humør eller mensen så blir det ikke noe på ham heller, han har da hender selv som han kan bruke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, mannen din bør ikke klage HI!

Vi har sex 1 gang i måneden ca, kanskje 2-3 på det meste...altfor lite ja...men, jeg har ikke særlig lyst av ulike grunner og mannen maser ikke...har vel gitt opp:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oftere enn jeg trodde i følge den nye app'en jeg lastet ned for noen måneder siden ;) Det er forøvrig en app som følger med på når mensen skal komme siden jeg aldri husker det fra gang til gang, men det gikk an å legge inn sex, så har gjort det i et siste for moro skyld, og det viser 3-4 dager i uken. Jeg trodde vi lå på 1-2. Men når jeg ikke er i humør eller mensen så blir det ikke noe på ham heller, han har da hender selv som han kan bruke ;)

Hvilken app er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Varierer. Noen ganger bare en gang i mnd, andre ganger 8 ganger i mnd. Spørs hvor mye annet som er på planen og mannen ser jeg kun annenhver uke pga jobben så da blir det naturlig nok ikke noe sex da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...