Gå til innhold

Dina


Gulltopp&Lillebjørn

Anbefalte innlegg

Sukkersøtt?

Amerikansk?

Ikke et skikkelig navn?

Eller litt stilig?

 

 

Jeg klarer ikke helt bestemme meg. På den ene siden synes jeg det er altfor sukkersøtt, amerikansk, en dæsj "prinsessete" og egentlig ikke et skikkelig navn.

 

På den andre siden synes jeg det er stilig.

 

Jeg er veldig half and half.

 

Hva synes dere, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Hehe :-p Jeg HETER Dina ;) Elsker navnet mitt.. Og i forhold til hvem jeg er, så er det virkerlig ikke sukkersøtt eller "prinsessete" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

 

Jeg er bare 23, men likevel litt gammeldags ang navn ;)

Dina er jo riktignok hebraisk og meget gammelt, men likevel har det en ny fresh stil.

 

Min mor blir helt rystet hvis jeg bruker navnet Dina. Men nå er det jo bare en tanke foreløpig ;) Listen min består av 25 jentenavn :P

 

Storebror har dobbeltnavn, men Dina kan vel likevel stå alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilu87

Jeg tenker ikke at det er verken amerikansk eller prinsessete.

 

Klart det kan stå alene selv om storebror har dobbeltnavn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Takk for svar :)

 

Jeg er bare 23, men likevel litt gammeldags ang navn ;)

Dina er jo riktignok hebraisk og meget gammelt, men likevel har det en ny fresh stil.

 

Min mor blir helt rystet hvis jeg bruker navnet Dina. Men nå er det jo bare en tanke foreløpig ;) Listen min består av 25 jentenavn :P

 

Storebror har dobbeltnavn, men Dina kan vel likevel stå alene?

 

Jeg blir 24 i år ;) ungene her heter Guttorm og Elida.. Også gamle navn ;) Min familie syntes ikke noe om navnet Guttorm, samboerens familie syntes ikke noe om navnet Elida. Men er jo vi som foreldre som bestemmer navnene VI liker, så det ga vi noe blaffen i du, og de er alle enige i at ungene kler navnene sine i dag ;)

 

Og hva så om den ene har dobbeltnavn og den andre ikke? Det går så fint så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar :)

 

Jeg er bare 23, men likevel litt gammeldags ang navn ;)

Dina er jo riktignok hebraisk og meget gammelt, men likevel har det en ny fresh stil.

 

Min mor blir helt rystet hvis jeg bruker navnet Dina. Men nå er det jo bare en tanke foreløpig ;) Listen min består av 25 jentenavn :P

 

Storebror har dobbeltnavn, men Dina kan vel likevel stå alene?

 

Jeg blir 24 i år ;) ungene her heter Guttorm og Elida.. Også gamle navn ;) Min familie syntes ikke noe om navnet Guttorm, samboerens familie syntes ikke noe om navnet Elida. Men er jo vi som foreldre som bestemmer navnene VI liker, så det ga vi noe blaffen i du, og de er alle enige i at ungene kler navnene sine i dag ;)

 

Og hva så om den ene har dobbeltnavn og den andre ikke? Det går så fint så ;)

 

 

Takk for gode ord og motivasjon! Det er notert :D

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veit om en Dina Michell, syns det er fint. Men Dina er vel så fint aleine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søskenbarnet mitt heter Dina Elin, synes Dina er pent og koselig! Og skikkelig gammelt som nevnt :) ikke sukkersøtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Godt at det er en så positiv mening om navnet ;) Da kan man stolt ha det på listen over barnenavn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dina er kjempefint:) Det passer foran mange navn, men kan fint stå alene også:)

Kjenner ei lita jente på 3 som heter Dina:) hu er ei tøff og "røff" jente, så jeg forbinder det ikke med noe prinsesseaktig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen personlig favoritt, men jeg ser ikke på det som amerikansk (det er jo hebraisk...) eller spesielt sukkersøtt og det er absolutt et ordentlig navn som passer hele livet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...