Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

For store kjønnslepper...

• Logg inn for å svare
4 svar til dette emnet

#1 Scaniabusslastebilmjau

Scaniabusslastebilmjau

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 601 Innlegg:
  • StedEidsvoll

Skrevet 08 mai 2012 - 22:30

Noen flere som har ubehag ved å ha for store kjønnslepper?
Jeg så på et britisk program på tv som het pinlige sykdommer, at det var ei som hadde for store kjønnslepper som fikk opperasjon for det. Noen av dere som evt har vært gjennom en opperasjon pga for store kjønnslepper?
Er det noe man kan få dekket, sånn uten videre??? Noen som veit?

Jeg er jo sikker på at jeg er den eneste med dette problemet, men håper det er flere....

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 806 Innlegg:

Skrevet 08 mai 2012 - 23:31

Jeg mener det at jeg har for store kjønnslepper. Jeg har ubehag ved at det klør, blir klam/svett osv.. Ved ett legebesøk har faktisk også legen hatt kjønnsleppene som forklaring på ubehaget med kløen.

Så du er ikke alene nei, jeg har mange av de samme spørsmålene som du har. Spørsmålet er bare hvor ubehagelig det skal være og hvor store er STORE kjønnslepper slik at en operasjon kan være berettiget.

#3 Bonanza

Bonanza

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 738 Innlegg:

Skrevet 08 mai 2012 - 23:58

Det er en tråd her inne med mange svar om det temaet du tar opp. Bare søk i forum på kjønnsleppereduksjon.. ;-)
Termin 21/2-13 med nr 3  :)
Planlagt KS den 14/2 pga to tidligere akutte snitt.

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 806 Innlegg:

Skrevet 09 mai 2012 - 01:37

Jeg mener selv at jeg burde få reduksjon, nå er ikke det en prosess jeg har satt igang da jeg mener jeg veier for mye til å ta noen som helst frivillige inngrep. Så må det noen kilo først, så håper jeg at det går når den tid kommer.
Mine plager:
Som nevnt, kløe, at det blir klamt osv. I tillegg knyter de seg i hverandre, eller i trusa.. har skjedd flere ganger at jeg kler av meg uten å tenke på det, så har de knytt seg fast og det er DRIT vondt... De er også i veien under sex. Jævla pinlig å stoppe hele akten for å flytte på de så mannen faktisk kommer inn..... :P

Om jeg FåR operasjon vet jeg jo ikke, men håper og tror at mine plager er ille nok...

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 806 Innlegg:

Skrevet 09 mai 2012 - 21:16

Hei!

Jeg har fått kjønnsleppereduksjon dekket av staten. Hadde problemer med å sykle, gå uten truse, leppene "falt ut" av trusa og gnagde, osv osv.. Var kjempeflaut å ha sex. og vondt å gå med dongeribukser.

Jeg gikk til fastlegen og forklarte problemet og hun sendte meg videre til gyn på sykehuset. Fikk konsultasjon etter noen mnd og de målte og kikket på meg der nede. De har en grense på hvor lange leppene må være for at det skal bli dekket operasjon. Jeg var heldigvis akkurat over den grensa. Fikk operasjon ca en mnd etter konsultasjonen.

Vær forberedt på at det gjør vondt etterpå. Jeg hadde vondt i nesten to uker. Første uka kunne jeg ikke gjøre noen ting. Lå bare på sofaen og gikk på do. Mamma måtte ta småen (var alene med han da) fordi jeg ikke kunne sitte og leke med han, gi han mat osv. Jeg tok ibux og paracet hver dag og smørte med krem på såret. De opererte med laserkniv og skorpene var borte etter tre ukers tid.

Jeg er sååå glad for at jeg tok den operasjonen! Det har virkelig forandret livet mitt. Har fått mye bedre selvtillit og har en kjæreste jeg ikke føler jeg må gjemme meg for.

Det går jo også an å operere hos privat klinikk, men det tror jeg koster fra 12-15.000 og oppover. Lykke til :)