Gå til innhold

Er det flere rugere her?


TanteTroll

Anbefalte innlegg

Var det kjemisk du hadde v andre ivf, TT? Altså ikke noe fart i hcg-stigningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det kjemisk du hadde v andre ivf, TT? Altså ikke noe fart i hcg-stigningen?

 

Det var aldri snakk om noen kjemisk. Målte hcg bare en gang, men selvfølgelig med 2 dagers mellomrom da jeg begynte å blø. Forrige gang visste jeg ikke hva jeg hadde i hcg verdi - dette fant jeg først ut da jeg fikk utskrift av journalen min. På Aleris sa legen også til meg at de opererte med litt høyere grense på hcg for å være helt sikre. Altså høyere enn den verdien jeg ble gratulert som gravid med. Derfor var jeg redd for lav hcg og reprise fra sist. Høyere hcg er jo ingen garanti for at det går bra denne gangen heller, men det "klinger" litt bedre i hodet mitt :)

 

Takk for gratulasjoner. Med alt av forsøk (aih, ivf og frys) er dette det trettende, så jeg håper det går bra denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det kjemisk du hadde v andre ivf, TT? Altså ikke noe fart i hcg-stigningen?

 

Det var aldri snakk om noen kjemisk. Målte hcg bare en gang, men selvfølgelig med 2 dagers mellomrom da jeg begynte å blø. Forrige gang visste jeg ikke hva jeg hadde i hcg verdi - dette fant jeg først ut da jeg fikk utskrift av journalen min. På Aleris sa legen også til meg at de opererte med litt høyere grense på hcg for å være helt sikre. Altså høyere enn den verdien jeg ble gratulert som gravid med. Derfor var jeg redd for lav hcg og reprise fra sist. Høyere hcg er jo ingen garanti for at det går bra denne gangen heller, men det "klinger" litt bedre i hodet mitt :)

 

Takk for gratulasjoner. Med alt av forsøk (aih, ivf og frys) er dette det trettende, så jeg håper det går bra denne gangen :)

 

WOHOO!! Det var på tide!! Hurra for tanta ;) ser ut som nicket gjør underverker for deg :P nå er du virkelig en rugekasse!! Lucky you! Og hurra for Aleris :) Dette liker vi!!

 

Grattis til dere andre positive-maitestere også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen symptomer? jeg har test dag 24 mai jeg også. tar progesteron mrgen og kveld, og er så sabla kvalm på dagene. d var jeg ikke sist jeg prøvde ivf=/ har litt mens verking med noen små stikk....hva tror dere...når kan jeg teste hvis jeg vil teste før??=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ingen symptomer. Et par "bølger" med kvalme tidligere, men det kan også være cyklogesten. Litt rosa utflod dag 8 og murringer i magen. Ellers kjennes egentlig alt som det pleier å gjøre.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir litt gal av å gå sånn og kjenne etter:)) gratulerer forresten:))) koselig når man får d til! Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet. hadde kanskje håpet på en liten festeblødning men her er det bare kvalme og små stikk liksom. lå og kjente i går og lurte på hva disse stikkene var for noe. kjennes ut som et lite nålestikk på innside venstre side bakerst og i midten livmor. hvis jeg ikke er gravid liksom så lurer jeg forts på hva det er. :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen symptomer? jeg har test dag 24 mai jeg også. tar progesteron mrgen og kveld, og er så sabla kvalm på dagene. d var jeg ikke sist jeg prøvde ivf=/ har litt mens verking med noen små stikk....hva tror dere...når kan jeg teste hvis jeg vil teste før??=)

 

Jeg har testdag 23.mai, og jeg har fæle symptomer nå, men for min del tror jeg det bare er negativt. Nesten konstant kvalm, veldig menssmerter og enormt ømme bryster. Går på progesteron (Lutinus) 3 ganger daglig. Jeg tør ikke teste tidligere, så akkurat det kan jeg ikke svare på, men håper det her er positivt for deg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen symptomer? jeg har test dag 24 mai jeg også. tar progesteron mrgen og kveld, og er så sabla kvalm på dagene. d var jeg ikke sist jeg prøvde ivf=/ har litt mens verking med noen små stikk....hva tror dere...når kan jeg teste hvis jeg vil teste før??=)

 

Jeg har testdag 23.mai, og jeg har fæle symptomer nå, men for min del tror jeg det bare er negativt. Nesten konstant kvalm, veldig menssmerter og enormt ømme bryster. Går på progesteron (Lutinus) 3 ganger daglig. Jeg tør ikke teste tidligere, så akkurat det kan jeg ikke svare på, men håper det her er positivt for deg!! :D

 

jeg testet negativt i stad. min 10 dag:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen symptomer? jeg har test dag 24 mai jeg også. tar progesteron mrgen og kveld, og er så sabla kvalm på dagene. d var jeg ikke sist jeg prøvde ivf=/ har litt mens verking med noen små stikk....hva tror dere...når kan jeg teste hvis jeg vil teste før??=)

 

Jeg har testdag 23.mai, og jeg har fæle symptomer nå, men for min del tror jeg det bare er negativt. Nesten konstant kvalm, veldig menssmerter og enormt ømme bryster. Går på progesteron (Lutinus) 3 ganger daglig. Jeg tør ikke teste tidligere, så akkurat det kan jeg ikke svare på, men håper det her er positivt for deg!! :D

 

jeg testet negativt i stad. min 10 dag:/

Alt håp er ikke ute fordiom! Dem sier jo at man skal teste på 14.-15.dag av en grunn ;) Jeg har troa enda, føler på meg at detta går veien for deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen symptomer? jeg har test dag 24 mai jeg også. tar progesteron mrgen og kveld, og er så sabla kvalm på dagene. d var jeg ikke sist jeg prøvde ivf=/ har litt mens verking med noen små stikk....hva tror dere...når kan jeg teste hvis jeg vil teste før??=)

 

Jeg har testdag 23.mai, og jeg har fæle symptomer nå, men for min del tror jeg det bare er negativt. Nesten konstant kvalm, veldig menssmerter og enormt ømme bryster. Går på progesteron (Lutinus) 3 ganger daglig. Jeg tør ikke teste tidligere, så akkurat det kan jeg ikke svare på, men håper det her er positivt for deg!! :D

 

jeg testet negativt i stad. min 10 dag:/

Alt håp er ikke ute fordiom! Dem sier jo at man skal teste på 14.-15.dag av en grunn ;) Jeg har troa enda, føler på meg at detta går veien for deg! :D

uttrolig koselig forum dette og alle er så snille med hverandre. ikke så ofte man møter så mye vennlighet. håper jeg også men har i grunn veldig lyst på ti dråper med rødvin men holder meg til cola:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...