Gå til innhold

Er det flere rugere her?


TanteTroll

Anbefalte innlegg

Åh nei... :( SÅ kjipt!!

SÅ heldig du er som har flere egg pÅ frys da :) da fÅr vi satse pÅ positiv test neste gang!! HÅper du fÅr innsett i juni!!

 

Jeg ser absolutt ikke frem til ny runde med nesespray, sprøyter osv.... Kan hende jeg kunne gjøre sÅkalt kortregime, uten nesespray, det høres fristende ut :) vi fÅr se!! MÅ vente pÅ mensen, sÅ blir det mer planlegging derfra!!

 

MÅ bare prøve Å holde motet oppe!!

 

Lykke til med neste forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke for å være gledesdreper her. men jeg fikk time i siste uka før riksen tar ferie... og det var i april.. så etter mine beregninger, så er det nok fullt opp...

 

trist med negativt da :(

 

Hva skjer med testene tante?? :P heia heia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort regime høres behagelig ut. Har aldri prøvd det selv. Ja, hold motet oppe, så satser vi på at den sitter neste gang! Lykke til!! :-)

 

adine*i*magictown*: da skal du sikkert ha ferskforsøk? Jeg skal ha frys, og da er ikke ventetiden så lang. Hun reserverte iallefall plass til meg i uke 27, men dersom mensen blir forsinket pga progynovaen, så rekker jeg det ikke før de stenger for sommeren.

 

Heier på TanteTroll og Kitticat75 og alle andre som fortsatt ruger i spenning! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plinka og Lumis: så trist med negative tester :(

 

Kitticat: jeg føler meg egentlig helt .... som vanlig? Det murrer litt i magen, men det har det gjort ved alle forsøkene mine. Jeg må jo bare innrømme at testefesten er godt i gang her. Har akkurat tatt min 4 test (kremt) på 3 dager. Men tror ikke noe særlig på resultatet egentlig. Tryggest å vente på blodprøvesvar. Det er jo mye som kan skje til fredag. Jeg er på rd 12 i dag, og når rd 15 på testdag.

Hvor holder du til? Og har dere prøvd lenge? Vi er på Aleris og har prøvd lenge.

 

Adine: jooooo da- her testes det til stadighet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort regime høres behagelig ut. Har aldri prøvd det selv. Ja, hold motet oppe, så satser vi på at den sitter neste gang! Lykke til!! :-)

 

adine*i*magictown*: da skal du sikkert ha ferskforsøk? Jeg skal ha frys, og da er ikke ventetiden så lang. Hun reserverte iallefall plass til meg i uke 27, men dersom mensen blir forsinket pga progynovaen, så rekker jeg det ikke før de stenger for sommeren.

 

Heier på TanteTroll og Kitticat75 og alle andre som fortsatt ruger i spenning! :-)

 

nix jeg skal ha frys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plinka og Lumis: så trist med negative tester :(

 

Kitticat: jeg føler meg egentlig helt .... som vanlig? Det murrer litt i magen, men det har det gjort ved alle forsøkene mine. Jeg må jo bare innrømme at testefesten er godt i gang her. Har akkurat tatt min 4 test (kremt) på 3 dager. Men tror ikke noe særlig på resultatet egentlig. Tryggest å vente på blodprøvesvar. Det er jo mye som kan skje til fredag. Jeg er på rd 12 i dag, og når rd 15 på testdag.

Hvor holder du til? Og har dere prøvd lenge? Vi er på Aleris og har prøvd lenge.

 

Adine: jooooo da- her testes det til stadighet :D

 

Nå blir det endelig baby til elskede trollet :P du skal se det går bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg satte inn 9 mai og er ruger. skal teste 24 mai denne gangen. tør ikke tro eller mene så mye men håper det går denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.

 

Prøvd i 5,5 år vi.... Har et barn fra tidligere forhold. Har diagnosen uforklarlig barnløshet og habituell abort. Så det er ikke bare å bli gravid, men også beholde. Hatt to SA, en graviditet uten foster (oppdaget uke 7), to insemineringsforsøk og nå vårt første ivf forsøk. Satte inn to egg.... Er veldig hormonell, og føler meg gravid samtidig som jeg føler jeg skal ha mens. Forvirrende greier:) Men siden dette er helt nytt kjenner jeg nok ekstra etter også. Vi får behandlig i Porsgrunn... Spennende tider gitt, dagene snegler seg fremover...

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også uforklarlig barnløse. Mannen min har en sønn fra før, men vi har ingen sammen. Har prøvd siden januar 2006, så det begynner å bli en stund her også.

Har smugtestet i dag også. He he. Men nå er det slutt. 5 tester på 4 dager... Testetøsen har virkelig fått utfolde seg :)

 

Morgendagen går nok fort (spis masse is), og plutselig er det fredag og blodprøvedag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantetroll, du har testdag på rd 15 du? Da burde jo resultatet snart vises pålitelig? Krysser alt for deg! Går for at du blir med over i 1.trimester! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rd 15 ja - det er på fredag :) Tok en digitaltest i dag, og den er rimelig klar. Men jeg tør liksom ikke å ta det inn og tro ordentlig på det før jeg får svar på blodprøven. Jeg er ikke vant til positive (der sa jeg det) tester, så det er litt uvirkelig. Og så er jeg jo redd for å blir skuffa igjen. Så foreløpig er jeg litt avventende, og det kjennes helt greit :) Er vel litt sjokkskadd sånn som deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!! Tydelig positiv på rd 13, det MÅ og SKAL bli bra! Heier på deg nå altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rd 15 ja - det er på fredag :) Tok en digitaltest i dag, og den er rimelig klar. Men jeg tør liksom ikke å ta det inn og tro ordentlig på det før jeg får svar på blodprøven. Jeg er ikke vant til positive (der sa jeg det) tester, så det er litt uvirkelig. Og så er jeg jo redd for å blir skuffa igjen. Så foreløpig er jeg litt avventende, og det kjennes helt greit :) Er vel litt sjokkskadd sånn som deg ;)

 

sender goooooode vibber :-) kryss kryss kryss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRAVID!!!!!!!!!! Lykke.... Måtte ta til tårene gitt! Nå er det bare å håpe spiren sitter. Ultralyd om tre uker, spennende å se om det er en eller to....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, gratulerer så masse!! Nå håper jeg bare at det er èn til som har èn god dag i dag. Varme tanker til TT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy news fra TanteTroll også: gravid :) Hurra!

 

Og den positive testen der har jeg venta lenge på :wub:

 

Gratulerer til deg også, Kitticat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JADAAAAA! JEG VISSTE DET!!! GRATULERER, GRATULERER, GRATULERER!!! Hurra for Mai, og for små spirer som vil og skal klore seg fast!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse TanteTroll og Kitticat75!!! :) Ser ut som om mai er ordentlig fruktbar måned. Spirer og gror sammen med alle blomstene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy news fra TanteTroll også: gravid :) Hurra!

 

Og den positive testen der har jeg venta lenge på :wub:

 

Gratulerer til deg også, Kitticat!

 

Gratulerer så vanvittig masse Tante Troll!! Ser ut til at mai også er din måned :) Ett år siden jeg ble gravid med tvillingene på fryseforsøk nr 2. Håper du nyter graviditeten og koser deg med voksende mage! Såååå utrolig kjekt når "gamle" slitere lykkes. Unner alle å komme ut av IVF karusellen som mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...