Gå til innhold

Er det flere rugere her?


TanteTroll

Anbefalte innlegg

Ser på testlista for mai, og der er det 2 som har testdag i dag, og så er det et laaaangt opphold til meg som skal teste 18 mai.

 

Er det ingen som ligger sånn ca likt med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest usababy

Jeg får antakelig testdag 21.mai, hvis alt går som det skal med innsett imorgen. :-) Så vi ligger noenlunde likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min testedag e i dag men ble flyttet til torsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt lykke til, Yasmin.

 

Det blir spennende med innsett i morgen usababy. Jeg er "allerede" på rd 5, det går foreløpig helt greit, men har jo fokuset litt under navlehøyde da :) Skulle likt og sett hva som skjedde inni magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest usababy

Hei, dere å ha lykke til!

Jeg fikk ikke satt inn egg, de ville isteden fryse ned to eller tre egg og sette inn etter en syklus fordi de ville stimulere livmorslimhinnen bedre før innsett. Jeg har hatt veldig tynn hinne hvert forsøk, og de lurer på om dette er årsaken til at eggene ikke fester seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble negativt resultat på meg, så da blir det ny runde trolig i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt, prøverprøver. Håper du lykkes neste gang.

Og til deg, usababy, så skjønner jeg at det kanskje var fryktelig skuffende at det ikke ble innsett i dag. Men samtidig bra at de vil gjøre forholdene for eggene så bra som mulig? Satser på at det er fryseegg som skal til for deg :)

 

Vi ligger nesten likt vi da, Lumis :) Hvilken rugedag skal du teste på? Jeg er på dag 7 i dag. Merker at cyklogesten gir murring, vonde pupper og litt kvalme. Har begynt å få vondt i ryggen også i dag, og det er sjelden et godt tegn. Men det kan jo væe det denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj- våknet med vondt i ryggen og litt rosa sammen med cyklogestrestene. Vond rygg pleier å bety mensen, men får håpe det ikke er sånn denne gangen. Litt tidlig at det dukker opp på dag 8 også. Ja ja- får vente og se. Det er en hel uke til test, og mye kam skje på den uka.

Ha en fin fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal teste på rugedag 12...er på 8 nå. Jeg har de samme symptomene som deg, mensmurringer, smerter i korsryggen og ømme bryster. Jeg tar crinone morgen og kveld, fikk de samme symptomene sist og da kom mensen i løpet av noen dager :(

 

Jeg regner med at cyklogest er noe av det samme som crinone som jeg tar og det kan jo irritere slimhinnene, så litt rosa rester trenger ikke bety negativt :)

 

Ingen ting er avgjort ennå :) så vi må bare prøve og holde motet oppe!! Satse på at symtomene er tegn på graviditet og ikke mensen ;)

 

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj- våknet med vondt i ryggen og litt rosa sammen med cyklogestrestene. Vond rygg pleier å bety mensen, men får håpe det ikke er sånn denne gangen. Litt tidlig at det dukker opp på dag 8 også. Ja ja- får vente og se. Det er en hel uke til test, og mye kam skje på den uka.

Ha en fin fredag :)

 

festeblødning? :P

 

jeg har også vondt i ryggen rett før mens,,, men hadde jaggu mer vondt den gangen jeg ble gravid :P så heier fortsatt på deg!!

 

Lykke til alle maitestere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ho ho hooo! Fantastiske nyheter, Adine :D Jeg håper jammen det slår til sånn her også. En uke igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho hooo! Fantastiske nyheter, Adine :D Jeg håper jammen det slår til sånn her også. En uke igjen...

 

 

å dere er heldige som ruger nå :P skulle ønske jeg kunne ruge igjen snart!! Riksen er sååååå treige med meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må bare blande meg inn her, førstegangsruger, fikk satt inn egg i dag! :) *lykke* Måtte dagene frem mot 24 mai gå fort fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal teste på rugedag 12...er på 8 nå. Jeg har de samme symptomene som deg, mensmurringer, smerter i korsryggen og ømme bryster. Jeg tar crinone morgen og kveld, fikk de samme symptomene sist og da kom mensen i løpet av noen dager :(

 

Jeg regner med at cyklogest er noe av det samme som crinone som jeg tar og det kan jo irritere slimhinnene, så litt rosa rester trenger ikke bety negativt :)

 

Ingen ting er avgjort ennå :) så vi må bare prøve og holde motet oppe!! Satse på at symtomene er tegn på graviditet og ikke mensen ;)

 

Masse lykke til :)

Vi ligger jo helt likt vi Lumis :) Rugedag 9 i dag, men jeg skal ikke teste før dag 15.

Ryggen gav seg litt i løpet av kvelden i går, men det pleier ikke å være noe særlig godt tegn. Jo da - cyklogest er også et progesterontilskudd, og jeg vet det kan gi såre slimhinner. Har ikke hatt det tidligere. Vind rygg og rosa farge har gjerne vært oppstarten til mensen. Men aldri så tidlig som rd 8, så det er jo lov til å krysse fingrene og håpe det skyldes baby denne gangen.

Lurte litt på om jeg skulle svi av en test i morgen, men jeg vet ærlig talt ikke om jeg gidder. Er det mensen som er på gang vet jeg jo det i løpet av noen dager. Vi får seeee.

Har du hatt mange forsøk? Og er du på Riksen forresten? De tester jo på rd 12 - iallefall gjorde de det da jeg var der.

 

Lykke til m&c. Krysser fingrene for at dagene går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre hvordan det går med testene til alle sammen! Jeg krysser fingrene for at det blir mange fine baby'er av dette. 2012 er jo baby-året visstnok, håper det gjelder for de som blir til i 2012 også! :D

 

Jeg har testdag 23.mai (hadde innsett torsdag), men kan ikke noe for å kjenne meg litt negativ/trist akkurat nå. Ligger på sykehuset med overstimulering, og klarer ikke å se for meg at det her går veien... Tårene triller i ny og ne, men jeg må vel nesten bare prøve å holde motet oppe, selv om det er veldig vanskelig! Noen som har vært i lignende situasjon og har erfaringer de kan/vil dele med meg? Skulle så virkelig ønske noen kunne si til meg at det her går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre hvordan det går med testene til alle sammen! Jeg krysser fingrene for at det blir mange fine baby'er av dette. 2012 er jo baby-året visstnok, håper det gjelder for de som blir til i 2012 også! :D

 

Jeg har testdag 23.mai (hadde innsett torsdag), men kan ikke noe for å kjenne meg litt negativ/trist akkurat nå. Ligger på sykehuset med overstimulering, og klarer ikke å se for meg at det her går veien... Tårene triller i ny og ne, men jeg må vel nesten bare prøve å holde motet oppe, selv om det er veldig vanskelig! Noen som har vært i lignende situasjon og har erfaringer de kan/vil dele med meg? Skulle så virkelig ønske noen kunne si til meg at det her går bra...

 

har hørt det er større sjangs for å bli gravid når man blir overstimulert jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er det jeg og har lest, men føles absolutt ikke slik akkurat nå!! :P Gjelder vel å holde motet litt oppe også, kan jo faktisk være at jeg er heldig, og at den lille engelen i gullegget velger å bli hos oss! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante Troll vi er helt likt da ja :) Jeg er på Riksen!! Hvor går du?

Har ikke hatt mange forsøk, hadde et IVF som ble avlyst før jul og et IVF som var mislykket i mars :( Nå er jeg på mitt første fryseforsøk... Har du hatt mange forsøk?

 

Jeg har tenkt på å ta en test jeg også, men er ikke helt klar for å evt. få bekreftet skuffelsen ennå, så jeg tror jeg venter til testdag på tirsdag... Og krysser fingrene for en overraskelse i stedet ;)

 

Satser også på at 2012 er det store babyåret AnitaLilja ;)

 

Lykke til m&c :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnitaLilja; jeg har også hørt det kan være større sjanse for å bli gravid hvis man er overstimulert. Hvis det vedvarer og ikke gradvis går tilbake ettersom hcg-sprøyta forsvinner ut av kroppen, kan det jo være fordi du er gravid. Tvi, tvi!

 

Lumis; jeg er på Aleris. Har hatt 5 ivf, og ruger på det fjerde fryseforsøket. Og så hadde vi 4 aih før vi startet med ivf. Har fortsatt ikke bestemt meg ang test i morgen. Akkurat nå kjennes det helt greit å vente, men vi får se i morgen. Stikker og strammer fælt i magen, men det har det i grunnen gjort ved de andre fryseforsøkene også. En overraskelse hadde vært fint :) På de siste forsøkene har mensen kommet før testdag (bortsett fra forrige frys), så det har i grunnen ikke vært så fryktelig spennende. Men kanskje det blir fryktelig spennende denne gangen. Dæver vel hvis jeg får positiv test :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kryssede fingre, Puma! Jeg håper selvfølgelig jeg står fremst i køen- sammen med alle dere andre! Vi må jo lykkes til slutt, og det må gjerne være nå :)

 

Sånn ellers så var jeg i et svakt øyeblikk da jeg våknet, og fyrte av den CB pluss testen jeg hadde liggende. Jeg HATER CB pluss! Der var det verdens svakeste strek, og må lurer jeg bare på om det virkelig var en strek, eller om det var en skyggestrek. For de har jeg sett mange av. Så i steden for å være rolig og avslappa fram mot test, så skal jeg bruke en formue på tester i morgen, og teste vilt og hemningsløst fram til fredag. Kanskje :D

 

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tante Troll.

Jommen er du utålmodig. Hehe. Jeg har hørt at det kan slå ut en del senere ved fryseforsøk, så da jeg hadde det, fikk jeg ikke lov å teste før etter 15 dager og hvis den var negativ måtte jeg teste igjen 2 dager senere hvis mense ikke hadde kommet. Du er litt tidlig ute, men jeg skjønner deg godt. Lykke til med testingen og jeg heier på deg frem til det skal slå ut riktig...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...