Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Er det flere rugere her?

• Logg inn for å svare
85 svar til dette emnet

#1 TanteTroll

TanteTroll

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 346 Innlegg:

Skrevet 08 mai 2012 - 18:48

Ser på testlista for mai, og der er det 2 som har testdag i dag, og så er det et laaaangt opphold til meg som skal teste 18 mai.

Er det ingen som ligger sånn ca likt med meg?
Har 2 nydelige småtroll <3

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Gjest_usababy_*

Gjest_usababy_*
  • Gjest

Skrevet 08 mai 2012 - 18:53

Jeg får antakelig testdag 21.mai, hvis alt går som det skal med innsett imorgen. :-) Så vi ligger noenlunde likt.
  • TanteTroll liker dette

#3 Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 269 Innlegg:
  • StedStavanger

Skrevet 08 mai 2012 - 18:56

Min testedag e i dag men ble flyttet til torsdag:)
5 pergo=neg 2010, Lap 2011, Ivf januar 2012-neg, frys mars 2012-kjemisk, frys april 2012-kjemisk, icsi juni 2012- kjemisk, icsi sep/okt 2012- GRAVID med Juni baby:)
http://lilletrille89.blogspot.no/

#4 TanteTroll

TanteTroll

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 346 Innlegg:

Skrevet 08 mai 2012 - 19:08

Fortsatt lykke til, Yasmin.

Det blir spennende med innsett i morgen usababy. Jeg er "allerede" på rd 5, det går foreløpig helt greit, men har jo fokuset litt under navlehøyde da :) Skulle likt og sett hva som skjedde inni magen...

#5 TanteTroll

TanteTroll

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 346 Innlegg:

Skrevet 09 mai 2012 - 17:45

Hvordan gikk det i dag, usababy?

#6 Oktoberbabyen

Oktoberbabyen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 405 Innlegg:

Skrevet 09 mai 2012 - 18:04

Jeg har testdag i morgen, torsdag.

#7 Lumis

Lumis

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 51 Innlegg:

Skrevet 10 mai 2012 - 12:20

Jeg har testdag 15.mai. Er veldig spent!!

#8 Gjest_usababy_*

Gjest_usababy_*
  • Gjest

Skrevet 10 mai 2012 - 12:25

Hei, dere å ha lykke til!
Jeg fikk ikke satt inn egg, de ville isteden fryse ned to eller tre egg og sette inn etter en syklus fordi de ville stimulere livmorslimhinnen bedre før innsett. Jeg har hatt veldig tynn hinne hvert forsøk, og de lurer på om dette er årsaken til at eggene ikke fester seg.

#9 Oktoberbabyen

Oktoberbabyen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 405 Innlegg:

Skrevet 10 mai 2012 - 18:13

Det ble negativt resultat på meg, så da blir det ny runde trolig i september.

#10 TanteTroll

TanteTroll

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 346 Innlegg:

Skrevet 10 mai 2012 - 19:48

Det var dumt, prøverprøver. Håper du lykkes neste gang.
Og til deg, usababy, så skjønner jeg at det kanskje var fryktelig skuffende at det ikke ble innsett i dag. Men samtidig bra at de vil gjøre forholdene for eggene så bra som mulig? Satser på at det er fryseegg som skal til for deg :)

Vi ligger nesten likt vi da, Lumis :) Hvilken rugedag skal du teste på? Jeg er på dag 7 i dag. Merker at cyklogesten gir murring, vonde pupper og litt kvalme. Har begynt å få vondt i ryggen også i dag, og det er sjelden et godt tegn. Men det kan jo væe det denne gangen :)

#11 TanteTroll

TanteTroll

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 346 Innlegg:

Skrevet 11 mai 2012 - 07:20

Æsj- våknet med vondt i ryggen og litt rosa sammen med cyklogestrestene. Vond rygg pleier å bety mensen, men får håpe det ikke er sånn denne gangen. Litt tidlig at det dukker opp på dag 8 også. Ja ja- får vente og se. Det er en hel uke til test, og mye kam skje på den uka.
Ha en fin fredag :)

#12 Lumis

Lumis

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 51 Innlegg:

Skrevet 11 mai 2012 - 17:22

Jeg skal teste på rugedag 12...er på 8 nå. Jeg har de samme symptomene som deg, mensmurringer, smerter i korsryggen og ømme bryster. Jeg tar crinone morgen og kveld, fikk de samme symptomene sist og da kom mensen i løpet av noen dager :(

Jeg regner med at cyklogest er noe av det samme som crinone som jeg tar og det kan jo irritere slimhinnene, så litt rosa rester trenger ikke bety negativt :)

Ingen ting er avgjort ennå :) så vi må bare prøve og holde motet oppe!! Satse på at symtomene er tegn på graviditet og ikke mensen ;)

Masse lykke til :)

#13 Tante_Esel

Tante_Esel

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 058 Innlegg:

Skrevet 11 mai 2012 - 20:38

Æsj- våknet med vondt i ryggen og litt rosa sammen med cyklogestrestene. Vond rygg pleier å bety mensen, men får håpe det ikke er sånn denne gangen. Litt tidlig at det dukker opp på dag 8 også. Ja ja- får vente og se. Det er en hel uke til test, og mye kam skje på den uka.
Ha en fin fredag :)

festeblødning? :P

jeg har også vondt i ryggen rett før mens,,, men hadde jaggu mer vondt den gangen jeg ble gravid :P så heier fortsatt på deg!!

Lykke til alle maitestere ;)

#14 TanteTroll

TanteTroll

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 346 Innlegg:

Skrevet 11 mai 2012 - 20:51

Ho ho hooo! Fantastiske nyheter, Adine :D Jeg håper jammen det slår til sånn her også. En uke igjen...
  • Tante_Esel og Lumis liker dette

#15 Tante_Esel

Tante_Esel

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 058 Innlegg:

Skrevet 11 mai 2012 - 20:56

Ho ho hooo! Fantastiske nyheter, Adine :D Jeg håper jammen det slår til sånn her også. En uke igjen...

å dere er heldige som ruger nå :P skulle ønske jeg kunne ruge igjen snart!! Riksen er sååååå treige med meg :(

#16 m&c

m&c

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 382 Innlegg:
  • StedSotra

Skrevet 11 mai 2012 - 21:10

Eg må bare blande meg inn her, førstegangsruger, fikk satt inn egg i dag! :) *lykke* Måtte dagene frem mot 24 mai gå fort fort!!
  • tommeliten og happyhamlet liker dette
Gravid på første IVF forsøk, fikk en sønn 2 februar 2013. Lykkelig!

#17 TanteTroll

TanteTroll

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 346 Innlegg:

Skrevet 12 mai 2012 - 09:39

Jeg skal teste på rugedag 12...er på 8 nå. Jeg har de samme symptomene som deg, mensmurringer, smerter i korsryggen og ømme bryster. Jeg tar crinone morgen og kveld, fikk de samme symptomene sist og da kom mensen i løpet av noen dager :(

Jeg regner med at cyklogest er noe av det samme som crinone som jeg tar og det kan jo irritere slimhinnene, så litt rosa rester trenger ikke bety negativt :)

Ingen ting er avgjort ennå :) så vi må bare prøve og holde motet oppe!! Satse på at symtomene er tegn på graviditet og ikke mensen ;)

Masse lykke til :)

Vi ligger jo helt likt vi Lumis :) Rugedag 9 i dag, men jeg skal ikke teste før dag 15.
Ryggen gav seg litt i løpet av kvelden i går, men det pleier ikke å være noe særlig godt tegn. Jo da - cyklogest er også et progesterontilskudd, og jeg vet det kan gi såre slimhinner. Har ikke hatt det tidligere. Vind rygg og rosa farge har gjerne vært oppstarten til mensen. Men aldri så tidlig som rd 8, så det er jo lov til å krysse fingrene og håpe det skyldes baby denne gangen.
Lurte litt på om jeg skulle svi av en test i morgen, men jeg vet ærlig talt ikke om jeg gidder. Er det mensen som er på gang vet jeg jo det i løpet av noen dager. Vi får seeee.
Har du hatt mange forsøk? Og er du på Riksen forresten? De tester jo på rd 12 - iallefall gjorde de det da jeg var der.

Lykke til m&c. Krysser fingrene for at dagene går fort :)

#18 AnitaLilja

AnitaLilja

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 281 Innlegg:

Skrevet 12 mai 2012 - 11:31

Gleder meg til å høre hvordan det går med testene til alle sammen! Jeg krysser fingrene for at det blir mange fine baby'er av dette. 2012 er jo baby-året visstnok, håper det gjelder for de som blir til i 2012 også! :D

Jeg har testdag 23.mai (hadde innsett torsdag), men kan ikke noe for å kjenne meg litt negativ/trist akkurat nå. Ligger på sykehuset med overstimulering, og klarer ikke å se for meg at det her går veien... Tårene triller i ny og ne, men jeg må vel nesten bare prøve å holde motet oppe, selv om det er veldig vanskelig! Noen som har vært i lignende situasjon og har erfaringer de kan/vil dele med meg? Skulle så virkelig ønske noen kunne si til meg at det her går bra...
1. IVF-forsøk mai 2012 - kjemisk. 2. IVF/ICSI forsøk desember 2012: POSITIV! Foreløpig termin 30.august :)
<3Tar meg i å drømme meg bort til et liv med oss to og vår lille...<3

#19 Tante_Esel

Tante_Esel

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 058 Innlegg:

Skrevet 12 mai 2012 - 13:57

Gleder meg til å høre hvordan det går med testene til alle sammen! Jeg krysser fingrene for at det blir mange fine baby'er av dette. 2012 er jo baby-året visstnok, håper det gjelder for de som blir til i 2012 også! :D

Jeg har testdag 23.mai (hadde innsett torsdag), men kan ikke noe for å kjenne meg litt negativ/trist akkurat nå. Ligger på sykehuset med overstimulering, og klarer ikke å se for meg at det her går veien... Tårene triller i ny og ne, men jeg må vel nesten bare prøve å holde motet oppe, selv om det er veldig vanskelig! Noen som har vært i lignende situasjon og har erfaringer de kan/vil dele med meg? Skulle så virkelig ønske noen kunne si til meg at det her går bra...

har hørt det er større sjangs for å bli gravid når man blir overstimulert jeg :P

#20 AnitaLilja

AnitaLilja

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 281 Innlegg:

Skrevet 12 mai 2012 - 15:26

Hehe, er det jeg og har lest, men føles absolutt ikke slik akkurat nå!! :P Gjelder vel å holde motet litt oppe også, kan jo faktisk være at jeg er heldig, og at den lille engelen i gullegget velger å bli hos oss! <3
1. IVF-forsøk mai 2012 - kjemisk. 2. IVF/ICSI forsøk desember 2012: POSITIV! Foreløpig termin 30.august :)
<3Tar meg i å drømme meg bort til et liv med oss to og vår lille...<3