Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Hva synes dere?

• Logg inn for å svare
3 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 607 822 Innlegg:

Skrevet 08 mai 2012 - 17:52

Jeg synes det er kjempe koselig å komme inn i en butikk hvor de ansatte ser deg(hilser) og spør om man trenger hjelp, mens venninna mi missliker det:P hva synes dere?:)

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 <3Barn&Engler<3

<3Barn&Engler<3

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 426 Innlegg:

Skrevet 08 mai 2012 - 17:55

Er trivlig det, det tyder jo bare på god kundebehandling, men er ikke noe kos at de kaster seg over deg før du rekker å sette begge bena inn i butikken. Gi oss litt tid til å se oss om sier jeg bare ;) hehe

#3 2 hjertegull :)

2 hjertegull :)

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 607 Innlegg:

Skrevet 08 mai 2012 - 17:59

Enig med barn og engler her.
God kundebehandling er superviktig, og der inngår hilsing.

Glitter kjørte en kampanje for noen år siden hvor de ansatte skulle "kaste seg over" deg. Det ble litt for mye. Det holder å nikke å smile evnt si hei når man kommer inn i butikken, for så å komme etterhvert å spørre om man trenger hjelp eller leter etter noe spesiellt.

Det er jo fakta at det blir mindre tyveri når kundene føler seg sett, så det er ikke bare god kundebehandling det går på :)
"Du kan ikke bli sint på dumme folk, de vet bare ikke bedre..."

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 607 822 Innlegg:

Skrevet 08 mai 2012 - 18:11

Jeg liker at de ser på meg og smiler og sier hei når jeg går inn i butikken. Noen sier med engang at jeg skal si ifra hvis jeg trenger hjelp med noe, og det syns jeg er ok. Men ellers så kan de godt vente til jeg har tatt en liten titt i butikken først før dem kommer og spør om jeg trenger hjelp med noe :)