Er et sted mellom 8 og 12 uker på vei. Er ikke sikker siden jeg har hatt merkelige blødninger siden jul. Har legetime om 2 uker.
Men det jeg ikke kan huske fra sist er at det er jo vondt å være gravid! Har menssmerter i magen, i tillegg til stikninger og press. Må til tider sette meg ned for det gjør så vondt.
Er det noen som har erfaring med slike smerter? Begynner å bli litt smånervøs for hva det kan være, og gleder meg til legetimen.
Kan ikke huske at det var vondt å være gravid!
Opprettet av
HerGårDetUnna!!!
, mai 08 2012 17:19
4 svar til dette emnet
Skrevet 08 mai 2012 - 17:19
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 08 mai 2012 - 17:45
Jeg har også hatt mye vondt+ blødninger!
Men fikk konstantert liv 7+2..Skal inn til ny ul i morgen, og er veldig spent på det altså!
Smertene mine har vært typ kraftige menssmerter, strekkinger og og stikkinger. Men det er vist sånn noen av oss har det rett og slett... Ikke helt uvanslig så vidt jeg har forstått!
Du burde jo kanskje bestille deg en priv. ul så slipper du og lure mer
Lykke til!
Men fikk konstantert liv 7+2..Skal inn til ny ul i morgen, og er veldig spent på det altså!
Smertene mine har vært typ kraftige menssmerter, strekkinger og og stikkinger. Men det er vist sånn noen av oss har det rett og slett... Ikke helt uvanslig så vidt jeg har forstått!
Du burde jo kanskje bestille deg en priv. ul så slipper du og lure mer
Skrevet 08 mai 2012 - 17:58
"Godt" å høre at det er flere enn meg.. Jeg drøyer det til jeg skal til legen, har flere ting som er plagsomme denne gangen. Hendene mine sovner hele tiden, men det er vel også normalt da?
Hehe, sist jeg var gravid var jo bare drømmen i forhold til dette!
Tusen takk for svar
Og lykke til videre
Hehe, sist jeg var gravid var jo bare drømmen i forhold til dette!
Tusen takk for svar
Skrevet 08 mai 2012 - 18:41
Jeg får kramper i magen noen ganger, spesielt hvis jeg reiser meg opp. må bare sette meg ned igjen. Det strekker og kniper hele dagen her. Har vært på UL og alt er bra
Skrevet 08 mai 2012 - 18:50
Har mye smerter ala veldig kraftige mens-smerter jeg også. Smertene slår nesten pusten ut av meg noen ganger og jeg må sette meg ned eller legge meg i fosterstilling. Når jeg spurte her inne en gang tidligere så fikk jeg også til svar at det var normalt.