Gå til innhold

Da er mine 2 små kommet til verden:)


G05+2spirer2012

Anbefalte innlegg

Etter innleggelse med premature rier i uke 29+6 ble jeg lagt inn. Etter lungemodning og 48 timer på riedempende gikk søt fint. Jeg hadde ny ultralyd 30+6 der de fant et vekstavvik på tvilling 2 (gutten) på 38%. det ble da en fortsettelse på innleggelsen på dette grunnlaget. Etter noen dager på sykehus med flere ctg prøver dagelig ( målte hjertelyd og aktivitet) ble det lørdag kveld bestemt at de måtte ut. Jenta kom først til verden og deretter gutten. Alt gikk veldig fort,men veldig fint:) jenta veier 1450g og gutten 970g. De ble født i uke 31+ 4. Nå venter flere uker på prematuravdelingen,men alt går etter forholde e bra:)

 

Jeg nyter timene vi får ha dem ute på brystet:)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Etter innleggelse med premature rier i uke 29+6 ble jeg lagt inn. Etter lungemodning og 48 timer på riedempende gikk søt fint. Jeg hadde ny ultralyd 30+6 der de fant et vekstavvik på tvilling 2 (gutten) på 38%. det ble da en fortsettelse på innleggelsen på dette grunnlaget. Etter noen dager på sykehus med flere ctg prøver dagelig ( målte hjertelyd og aktivitet) ble det lørdag kveld bestemt at de måtte ut. Jenta kom først til verden og deretter gutten. Alt gikk veldig fort,men veldig fint:) jenta veier 1450g og gutten 970g. De ble født i uke 31+ 4. Nå venter flere uker på prematuravdelingen,men alt går etter forholde e bra:)

 

Jeg nyter timene vi får ha dem ute på brystet:)

 

Gratulerer så mye med tvillingene! Masse lykke til videre på nyfødtintensiven :-) Det var jo godt at det ble oppdaget at de måtte ut!

Lenke til kommentar

Ja,jeg har vært godt ivaretatt på alle måter mens jeg var innlagt på SUS:) all ære til damene der:)

Lenke til kommentar

Annonse

Tusen takk alle sammen:) vi nyter dagene me de små i armene og ser frem til å få dem hjem:)

Lenke til kommentar

Oj :) Gratulerer så masse! Betryggende å høre at de er flinke på SUS.

Håper formen er fin og at tvillingene blir store og sterke fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...