Fjernet hormospiralen for to mnd siden, og har fått tilbake syklusen.
Vil ikke gå på hormonprevensjon, og han vil ikke bruke kondom.
Så nå hopper vi av i svingen.. Har sex ca hver dag, pluss minus.
Mange som har blitt gravide på denne måten..?
Han er nær å komme, så stopper vi. Nær å komme, så stopper vi og sånn holder vi på i kanskje 30-40 min før han ikke klarer mer og trekker seg ut og kommer på et håndkle. Er ingen krise om jeg blir gravid, barnet er isåfall mer enn velkomment, vi er bare ikke helt klare for å "prøve på ordentlig".
Skulle bare likt å høre litt erfaringer, hvor lenge dette fungerte før dere ble gravide de av dere som ble det. Evt hvor lenge dere har brukt metoden uten å bli gravide.
Hoppe av i svingen?
Started by
Anonym bruker
, May 08 2012 14:52
4 replies to this topic
Posted 08 May 2012 - 14:52
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Posted 08 May 2012 - 14:54
Jeg og samboeren holdt på sånn i ett års tid før jeg ble gravid
Posted 08 May 2012 - 14:56
Var dere nøye med å unngå tiden rundt eggløsning da?
Posted 08 May 2012 - 14:57
Dette lurer jeg også på
Posted 08 May 2012 - 14:58
Jeg tok ut spiralen i juni i fjor. Ikke for at vi skulle prøve på ordentlig, men vi tenkte det tok litt tid før alle hormonene var ute av kroppen og syklusen var tilbake til normalen.
Syklysen må jeg si var perfekt fra første stund.. mensen har aldri vært så regelmessig.. Vi brukte også hoppe av i svingen, men etter jul fant vi ut at vi ikke kunne vente lenger.. Jeg ble gravid i begynnelsen av mars, Var ikke begynt å prøve sånn på ordentlig, men vi hoppet ikke av lenger... skjedde det så skjedde det, men vi stresset ikke med det.
Nå skal det sies at han bare var hjemme i helgene, så vi hadde ikke sex mer enn et par ganger i uka, så skulle vel godt gjøres å treffe på rette dager da... vil tro dere har lettere for å treffe..
Selv om han hopper av rett før det kommer, så kommer det noen sædceller ut like før, og en celle er jo nok :-)
Syklysen må jeg si var perfekt fra første stund.. mensen har aldri vært så regelmessig.. Vi brukte også hoppe av i svingen, men etter jul fant vi ut at vi ikke kunne vente lenger.. Jeg ble gravid i begynnelsen av mars, Var ikke begynt å prøve sånn på ordentlig, men vi hoppet ikke av lenger... skjedde det så skjedde det, men vi stresset ikke med det.
Nå skal det sies at han bare var hjemme i helgene, så vi hadde ikke sex mer enn et par ganger i uka, så skulle vel godt gjøres å treffe på rette dager da... vil tro dere har lettere for å treffe..
Selv om han hopper av rett før det kommer, så kommer det noen sædceller ut like før, og en celle er jo nok :-)