Gå til innhold

Dere som kan data- Hjelp meg litt vær så snill


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å lage en bildefremvisning med musikk til et bryllup. Gjør dette fordi det er forventet at jeg skal holde tale, men jeg er så nervøs for å snakke i store folkemengder at jeg ønsker å gjøre dette istedenfor. Men jeg har ikke peiling på hvordan. Kan noen være så snill å hjelpe??

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heter Microsoft Powerpoint ;)

 

Kan legge inn bilder musikk, overganger, piler, tegninger med mer. og legge inn tidsintervall slik at du vet hvor lang tid det tar.

 

Er veldig bra verktøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Bruk powerpoint, det er det enkleste og greieste verktøyet til å lage bildeframvisninger som jeg kjenner til i alle fall.

 

Hvis du ikke har brukt powerpoint før kan du f.eks søke opp powerpoint tutorial på youtube og se litt hva du bør begynne med og funksjoner og sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanskelig? Kan en amatør få til dette? Hehe

Og går det Ann å legge det inn på PowerPoint for så å legge det inn på en minnepenn slik at det bare er å sette den inn i hvilken somhelst pc så kommer det opp? Eller må den pcen også ha PowerPoint installert?

 

Tuuusen takk for tips og råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photostory er gratis, det er ikk PowerPoint. Og seriøst. Er du amatør bør ikke framføring i bryllup være debuten. Men ok. Husk at less i more. Ikke fall for all verdens mikk makk av effekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, oki! Jeg hadde tenkt litt bilder fra barndom med litt tekst og musikk i bakgrunnen. Ikke noe kjempe effekter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miryks

Evt Windows Movie Maker :) Funker fett det også, enkelt og greit program.

 

Visste ikke at det er mulig å få musikk på PP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter Microsoft Powerpoint wink.png

 

Kan legge inn bilder musikk, overganger, piler, tegninger med mer. og legge inn tidsintervall slik at du vet hvor lang tid det tar.

 

Er veldig bra verktøy

 

 

Oioioi.... Beklager _så veldig mye_ at jeg var litt kjapp når jeg skrev, slik at o-en og i-en kom i feil rekkefølge. Håper virkelig du fikk en bedre dag av å måtte påpeke det.

Herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mela<3

Henger meg på Windows Movie Maker jeg, mest fordi jeg har brukt det selv hehe..

Enkelt program! Hvis du ikke finner det på maskina ligger det på Windows Live tror jeg.

Du kan brenne filmen på cd/dvd/ slik at brudeparet kan se filmen så mange ganger de vil i ettertid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...