er det vanlig å fornye bryllupsløftene sine??
Opprettet av
Anonym bruker
, mai 08 2012 09:14
12 svar til dette emnet
Skrevet 08 mai 2012 - 09:14
jeg har hvert på tanken selv.
slik som et annet innlegg her så tok svigers over bryllupet vårt. fikk det ikke slik vi ønsket.
bryllupet innebar også en del bråk så ønsker å få litt positive tanker rundt denne dagen som skal være våres.
slik som et annet innlegg her så tok svigers over bryllupet vårt. fikk det ikke slik vi ønsket.
bryllupet innebar også en del bråk så ønsker å få litt positive tanker rundt denne dagen som skal være våres.
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 08 mai 2012 - 09:20
Jeg kjenner ingen....
Skrevet 08 mai 2012 - 09:21
Nei, det er ikke vanlig.
Du blir ikke mer gift om du fornyer dem. Det endrer ikke det første bryllupet.
Du blir ikke mer gift om du fornyer dem. Det endrer ikke det første bryllupet.
Skrevet 08 mai 2012 - 09:31
Nei. Det er amerikansk jåleri.
Skrevet 08 mai 2012 - 09:35
Signerer luten - veldig amerikansk, og litt desperat.
Skrevet 08 mai 2012 - 09:39
Synes det er en fin ting jeg. Spesielt nå som vi er i en tid hvor folk går fra hverandre rett som det er. Og da kan du få festen slik du vil. Ingenting å tape. Hva er det som er så galt med det?
Skrevet 08 mai 2012 - 10:11
Veit ikke om noen som har gjort det. Er nok ikke så vanlig. Hva er egentlig vitsen? Gifte seg to (eller fler) ganger med samme person... Syns det virker desperat. At man må få bekreftelse fra den andre på en måte...
Skrevet 08 mai 2012 - 10:18
Jeg kan skjønne at man vil fornye ekteskapsløftet sitt om forholdet har gått gjennom en stor krise av noe slag, og dere har funnet tilbake til hverandre. Da kan jeg også se at en stille, privat markering, bare for de to det angår kan være ganske fint.
å fornye løftene fordi det første bryllupet ikke ble som man hadde tenkt, synes jeg er i overkant sært. Uansett om bryllupsfeiringen blåste bort eller ble til et fyllekalas, så er man like mye gift. Da ville jeg heller ha fokusert på om jeg hadde et fint ekteskap, og prøvd å glemme at bryllupet var en skuffelse.
å fornye løftene fordi det første bryllupet ikke ble som man hadde tenkt, synes jeg er i overkant sært. Uansett om bryllupsfeiringen blåste bort eller ble til et fyllekalas, så er man like mye gift. Da ville jeg heller ha fokusert på om jeg hadde et fint ekteskap, og prøvd å glemme at bryllupet var en skuffelse.
Skrevet 08 mai 2012 - 10:22
Jeg skjønner at det er surt at svigerforeldre eller egne foreldre tok helt over, og at man kanskje vil ha en ny fest/markering for å få bedre minner.
Selv kunne jeg aldri gjort det pga det. Blant annet fordi at mine svigerforeldre aldri ville fått lov til å overkjøre meg på den måten når det gjaldt min og gubbens dag (vi er ikke gift ennå, snakker om fremtiden : >).
Selv kunne jeg aldri gjort det pga det. Blant annet fordi at mine svigerforeldre aldri ville fått lov til å overkjøre meg på den måten når det gjaldt min og gubbens dag (vi er ikke gift ennå, snakker om fremtiden : >).
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
Skrevet 08 mai 2012 - 10:32
Miryks skrev 08 mai 2012 - 10:22:
Jeg skjønner at det er surt at svigerforeldre eller egne foreldre tok helt over, og at man kanskje vil ha en ny fest/markering for å få bedre minner.
vell vi sa ifra hvordan vi ville ha det. og på selve bryllupsdagen gjorde de om det de selv ønsket. og de vi hadde planlagt ble ikke slik. gjorde ikke noe ut av det der og da pga at det er en spseiell dag for oss. ble aldri fornøyd med dagen.
tenker på den dagen som bråk, dårlig, en dag jeg ikke fikk mine drømmer.
Skrevet 08 mai 2012 - 10:34
Anonym bruker skrev 08 mai 2012 - 10:32:
vell vi sa ifra hvordan vi ville ha det. og på selve bryllupsdagen gjorde de om det de selv ønsket. og de vi hadde planlagt ble ikke slik. gjorde ikke noe ut av det der og da pga at det er en spseiell dag for oss. ble aldri fornøyd med dagen.
tenker på den dagen som bråk, dårlig, en dag jeg ikke fikk mine drømmer.
Da ville ikke jeg nølt med å kaste dem ut, uansett hvor mye bråk det hadde blitt. Bråket hadde vart 5 minutter, så kunne dagen fortsatt, og blitt perfekt.
Men slik hadde jeg gjort det...
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.