Gå til innhold

Jeg har født :-)


Junibarn 12

Anbefalte innlegg

Gratulerer !!! Jeg lurte på om du hadde fødte ennå fordi jeg hadde ikke sett dette innlegg!!! Hvordan går det nå med deg og lille mann? Vi traff hverandre en gang i Gloriso for et par måned siden. Jeg født babyen min i går på termin dagen!!!! En gutt til ;)

 

Gratulerer!! Da sees vi snart på treff igjen når du er klar for det. :) Kos deg med babyen så lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer !!! Jeg lurte på om du hadde fødte ennå fordi jeg hadde ikke sett dette innlegg!!! Hvordan går det nå med deg og lille mann? Vi traff hverandre en gang i Gloriso for et par måned siden. Jeg født babyen min i går på termin dagen!!!! En gutt til ;)

 

Gratulerer!! Da sees vi snart på treff igjen når du er klar for det. :) Kos deg med babyen så lenge!!

 

Heter lille gutten din Elias?

 

Prøver å finne ut hvem er hvem.... Er du med på facebook Røyken /Asker sommermødrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer !!! Jeg lurte på om du hadde fødte ennå fordi jeg hadde ikke sett dette innlegg!!! Hvordan går det nå med deg og lille mann? Vi traff hverandre en gang i Gloriso for et par måned siden. Jeg født babyen min i går på termin dagen!!!! En gutt til ;)

 

Gratulerer!! Da sees vi snart på treff igjen når du er klar for det. :) Kos deg med babyen så lenge!!

 

Heter lille gutten din Elias?

 

Prøver å finne ut hvem er hvem.... Er du med på facebook Røyken /Asker sommermødrene?

 

Ja. :) Og jeg er Elin. Er med på FB-gruppen, ja. Skal på treff i Asker på fredag. Gleder meg til å bli bedre kjent og treffes på dagtid fremover og nyte permisjonen sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...