Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

er det føttene som utgjør sparkene man kjenner kraftigst?

• Logg inn for å svare
6 svar til dette emnet

#1 Fru Tuttemor

Fru Tuttemor

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 154 Innlegg:
  • StedLofoten

Skrevet 08 mai 2012 - 07:28

Kjenner av og til spark oppe øverst i magen og av og til nederst ved trusekanten..så jeg lurer på om det er den lille som snur seg rundt og rundt ?
Er så nyskjerrig når h*n snur seg "for godt" ..Fester de seg når man er 2.gangs?
Er 24 uker på vei nå..

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Sillylilly

Sillylilly

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 154 Innlegg:

Skrevet 08 mai 2012 - 11:30

Lurer på det samme - har kraftigst spark øverst i magen, og dytting nederst. Babyen hadde hodeleie for en uke siden (er i uke 32 nå) - men jordmor da hun kunne snu seg mange ganger før fødsel...

#3 toband

toband

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 372 Innlegg:

Skrevet 08 mai 2012 - 12:00

tror det er armene man kjenner lengst nede....

#4 krølle...

krølle...

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 563 Innlegg:

Skrevet 08 mai 2012 - 12:11

Definitivt føttene som sparker hardest her i hvert fall. Til tider får jeg en bulk på magen hvor jeg tydelig kan kjenne hælen. Føler for å dytte tilbake noen ganger, da det kjennest som om han skal ta snarveien ut :)  Som regel er dette øverst i magen (for tiden hodeleie), mens det nederst i magen er småromstering og litt dulting.
 -06 +  12.05.12

#5 pofffffff

pofffffff

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 79 Innlegg:
  • StedHarstad

Skrevet 08 mai 2012 - 13:18

Kjenner godt forskjell på føtter of armer iallefall. sa til jm at nå var jeg sikker på at han lå med hodet ned, og det gjorde han. jeg er 32 uker og fikk beskjed om at sjangsen for at han snudde seg tilbake nå var liten :)

#6 Tigerliljen87

Tigerliljen87

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 16 Innlegg:

Skrevet 10 mai 2012 - 13:55

hos meg kjenner jeg innimellom foten ut på siden, nede ved skambenet og rundt der kjenner jeg mer kiling og "kloring"... Har ikke kjent så mye spark oppover, sparker som regel ut til siden og planter rompa godt opp i ribbena!

#7 Mel nok

Mel nok

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 094 Innlegg:

Skrevet 10 mai 2012 - 15:17

Mi har snudd seg rundt og opp og ned omtrent flere ganger i døgnet hele tiden, ho har vært utrolig aktiv, men nå de siste få dagene har hun "ormet" seg litt mer, og jeg kjenner et underlig press med stikkinger i underlivet. Og i dag kjente jeg rompa godt opp ved venstre ribbeint, og plutselig kom hælen ut i høyresida mi, så jeg kunne kile ho under foten. :D
I morra skal jeg på vekstkontroll med ultralyd, og det blir spennende og se om ho er i ferde med å feste seg.