Hei, er nå 25+4 og lurer veldig på en ting. Har hadd masse utflod, og behandlet meg meg canesten 2 ganger. Og i dag har jeg opplevd at det har kommet det som ser ut som blank slimtråd i bindet. Hva kan det være???
syns også at det ligner litt som at utfloden er litt rosa.
takk for svar.
Slim.
Started by
Atannia
, May 07 2012 20:06
1 reply to this topic
Posted 07 May 2012 - 20:06
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Posted 08 May 2012 - 19:32
Hei, på deg!
Det hender at utfloden kan bli både blank og slimaktig i graviditeten uten at dette er noe unormalt. Dersom du ikke har plager som kløe, svie eller at det lukter vondt av utfloden, tror jeg du kan regne dette som normale variasjoner.
Rosafarget utflod kan tyde på at det har bristet et blodkar, hvilket er relativt vanlig nå i graviditeten.
Jeg syns du skal se dette an litt, men mest sannsynlig er det snakk om normale tilstander.
Fortsatt god kveld:)
Det hender at utfloden kan bli både blank og slimaktig i graviditeten uten at dette er noe unormalt. Dersom du ikke har plager som kløe, svie eller at det lukter vondt av utfloden, tror jeg du kan regne dette som normale variasjoner.
Rosafarget utflod kan tyde på at det har bristet et blodkar, hvilket er relativt vanlig nå i graviditeten.
Jeg syns du skal se dette an litt, men mest sannsynlig er det snakk om normale tilstander.
Fortsatt god kveld:)