Gå til innhold

Har dere gått overtid med alle barna dere har fått?


catva

Anbefalte innlegg

Vi skal ha baby nummer 3 i slutten av juni, og har gått 18 og 14 dager på overtid med de to første ungene våre. Håper jeg slipper å gå like lenge over denne gang. Er det sjanse å få rundt termin denne gang, eller er jeg dømt til å måtte gå over tiden? Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk førstemann 17 dager over og nummer 2 kom 5 dager før, så jeg kjenner jeg er veldig nysgjerrig på hva som skjer denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk num 1 14 dager over igangsatt etter vannavgang. og num 2 9 dager over også da igangsatt. Skule gjerne sluppet å gå over terminen eller bli igangsatt denne gang, men sjangsene er vel minimale?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk 7 og 6 dager over med de to første..nå er foreløpig 1 dag over med nr 3,men regner med å gå noen dager til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på... Fødte 13 og 11 dager over med guttene. Startet av meg selv begge gangene. Venter ei jente nå og har 12 dager til termin. Kjenner jeg begynner å bli utålmodig og lurer veldig på når hun kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr.1: 1 dag over

nr.2: 2 dager over

nr.3: 3 dager over

Nå er det nesten sånn at jeg er helt sikker på at hun kommer etter termin (selvfølgelig 4 dager over, he, he....). Og jeg håper også det, for selv om jeg selvfølgelig vet at hun kan komme når som helst, så er jeg på en måte mentalt innstilt på at hun kommer etter. Litt dumt det kanskje. Spennende å se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr 1 igangsatt 10 dager over termin, født dag 11.

Er 5 dager over nå og bli igangsatt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare født 1 gang før, igangsatt der babyen kom til på den 16. dagen over termin. Jeg blir satt igang etter en uke denne gangen, får ikke lov til å gå så lenge. Det er jo ikke anbefalt lengre å gå så mye over termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...