De siste 4-5 ukene har jeg hatt en klump på areola som klør noe vannvittig! Når jeg klør på den begynner den å væske, og kommer en skorpe på. Men fortsetter å klø hele tiden. Jeg er 18+5 i dag... Hva kan dette være?har mye kløe ellers på kroppen og, spesielt om natten. Men ikke bøitt noe klumper andre plasser.
klø klump på brystvorten =-O
Opprettet av
siljeas
, mai 07 2012 14:06
1 svar til dette emnet
Skrevet 07 mai 2012 - 14:06
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 07 mai 2012 - 21:30
Hei du!
Utifra det du beskriver kan det være en talgkjertel. I graviditeten blir disse talgkjertlene som er ment for å smøre brystet, større - og det kan være det som klør. Talgkjertler er normalt. Det kan imidlertid være at du har fått en betennelse e.l i denne talgkjertelen alternativt kan det være en form for eksem. Få legen din til å kikke på det for en vurdering og evt behandling ved behov.
Ha en fin gravid dag!
Utifra det du beskriver kan det være en talgkjertel. I graviditeten blir disse talgkjertlene som er ment for å smøre brystet, større - og det kan være det som klør. Talgkjertler er normalt. Det kan imidlertid være at du har fått en betennelse e.l i denne talgkjertelen alternativt kan det være en form for eksem. Få legen din til å kikke på det for en vurdering og evt behandling ved behov.
Ha en fin gravid dag!