LilleFie skrev 10 mai 2012 - 11:18:
Jaja.. Da ser det ut til at jeg er infertil da
Hele venstre eggstokk er nå dekt av endometriose (tok bare 4 sykluser før den var overgrodd), så har bare høyre eggstokk igjen, men den er det en liten flekk på også. Er ikke rart jeg har vondt
Vi er henvist videre, og hvis vi ikke klarer å unnfange i ventetiden på henvisningen så blir det prøverør
Hun visste ikke hva vi blir henvist til, er vel opp til de på St. Olavs å finne ut det nå. Det rare er at jeg er mer avslappet enn noen sinne nå. For nå vet jeg hvor liten sjans vi har, så nesten ikke vits i å prøve lenger. Jeg må bare holde ut smertene. Ingen vits i å ta NSAIDs mot smertene for det er nesten like effektivt som p-piller.
(Samme som gullfiskbollen)
(Samme som gullfiskbollen)
LilleFie! Stakkars deg. Jeg må si jeg ble betenkt med de smertene du hadde, de liknet på mine....Bare at hpå meg har det gått også veldig utover tarmen og det endte med akutt operasjon da jeg ikke kom på do. Men begge eggstokkene mine var herpa. De svidde de løs og fjernet flekker og cyster. Etter operasjonen opplevde jeg å ha nesten smertefri mens. Burde du ikke fjerne ting før du får prøverør? De smertene kan bli et H å leve med. Til slutt er de der nesten hver dag. Stakkars liten. Tenker på deg og vet jo godt hvordan det er. Men tenk at jeg har blitt gravid på egenhånd (etter operasjon). Det er håp for deg også. Legen sa jeg måtte ha prøverør, men nå er jeg jo på vei med nr 3. Håper du får oppleve det samme, og håper de tar en lap for å fjerne den dritten. Håper det ikke tar lang tid i kø. For meg tok det 3 mnd sist, men da maste jeg. Lykke til lille venn. (Og ja, det gikk bra med meg og levende baby, hurra!)