Gå til innhold

LilleFie?! :)


MinStørsteDrømBlirSann?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det hjelper deg lille venn. Kan ta noen ganger før du merker noe forskjell, men det kan også hjelpe umiddelbart. Håper det hjelper deg mot smerter og alt annet tull. Lurer på om de pergokurene gjorde tilstanden din verre...Det setter i gang mye inni der, kan tenke meg at den endometriosen fikk kost seg litt med ekstra hormoner...AU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gyn sa at pergoen provoserer endoen til å vokse kjapt. Selvsagt Må det være sånne baksider :( Håper aku hjelper på blodomløpet sånn at det ikke blir så mye toxiner og proteiner som bryter ned eggcellen og sædcellen. Det er det som skjer når man har endo, er derfor man ikke klarer å unnfange, men tvært spiren sitter går det normalt sett bra :) Du fikk det jo til selv kattungen min! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at legen har tatt sjansen på å sette deg på pergokur med den diagnosen. De burde ha opplyst deg om hvilke bivirkninger det kunne gi. Og du som har fått en ødelagt eggstokk. Det er grusomt og ikke minst kjempevondt. Legene gjør mye rart. Etter min 2. operasjon klarte de å gi meg p-sprøyte (da jeg fortsatt ikke var helt våken) fordi de trodde at jeg ikke ville ha barn enda, og det var gunstig for meg å få p-sprøyte da jeg slapp mens. Så det utsatte prosessen i 1 år, først da var syklusen regelmessig og normal. Hadde de lest journalen min hadde de sett at jeg hadde barneønske. Så man må passe på. Men jeg er egentlig ikke bitter og sur likevel, for det var jo de som fikset opp i alt så jeg kunne få barn- det veier opp for alt. Jeg håper virkelig det ordner seg for deg, at du får et nurk snart. Jeg får vondt langt inni meg når du bekriver hvordan du har det, for jeg vet akkurat hvordan de smertene er (grøss). Jeg tror jeg skal fjerne alt inni der når jeg er ferdig med nr 3. Lykke til med akupunktur i mrg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...