Gå til innhold

Hvor ofte har dere tid til sex med en ettåring i hus?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler hverdagen og stresset sluuuker oss big time... Med full jobb, levering og henting i bhg, middagslaging, lek og så i seng, og vips så må man vaske opp og gjøre klart til neste dag før man kapitulerer i sengen igjen...

Skulle ønske vi hadde råd til å jobbe litt mindre enn fulltid:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, hvordan tror du vi med fire barn og full jobb har det da ;)

 

Man må prioritere sex, sette av tid til det rett og slett. Gå i dusjen og legge seg klokken ni for å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvordan tror du vi med fire barn og full jobb har det da ;)

 

Man må prioritere sex, sette av tid til det rett og slett. Gå i dusjen og legge seg klokken ni for å ha sex.

Netopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det på kvelden vi kan ha sex. Har sjelden spontan sex på dagen. Så her legger vi oss i21.30 tida for å ha sex. Tror ikke mange sliter med tida, men med lysten, når man har små barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda verre her, med baby og stor tenåring som er mye hjemme og leeenge oppe ;)

Da blir det om natten - i svime - men det går det også he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si det kommer mye an på om barna på ett og tre år sover om natta.... eller ikke... Holder de oss våkne hele natta (hyler på skift), er overskuddet fullstendig fraværende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miryks

Har en på ett og en på 3,5 her i huset, og the magic happens 4-5 ganger i uka.

Som en her over sier, legge seg tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Tid har vi, det tar jo strengt tatt ikke mer enn 5 min. Men overskudd er det verre med... Har vel kanskje sex 3 gang i mnd. og minste er 4...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2barn, 2 og 5 år. Her skjer det max 3 ganger i uka. Gjennomsnittet er nok 2 ganger i uka. Men er ikke meg eller mitt overskudd det står på. Er mannebeinet som er så fryktelig trøtt at han ikke orker når jeg kommer hjem fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få tid til sex er ikke ett problem. Å få tid til sex på dagtid er utfordrende. Å ha lyst hele uken er en større utfordring.

Her går det litt i bølger for å si det slik.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat tiden det står på, heller overskudd og lyst. Max to ganger i uka her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en unge på 3, og har oss vel ca 3 ganger i uka i snitt. Ingen problem med tid, som de over her sier, man må bare skru av tv og pc litt før man pleier, og heller tusle inn i senga. ;)

 

Prioritering, heter dte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har alltid foretrukket det om morran, noe som er vanskelig nå med en liten gutt i hus som mener morran er klokka fire om natta. Samtidig jobber mannen kveld, og er ikke hjemme før midnatt. Jeg sover 20-21 for å få nok søvn, siden ungen også kan våkne 4 ganger pr natt og ofte bruke en liten time på å sovne igjen. Sex blir det altså både lite tid og overskudd til, men 2-3 ganger i halvåret er vel realistisk, tror jeg. Skulle ønske vi klarte å få til en gang i måneden, og håper det er mulig etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Har en gutt på 14,5 mnd og tulla som er 2 mnd i dag, de begge holder det gåent på dagtid (hans dupp er den tiden hun har våkentiden sin på) så når begge ungene sover for kvelden er det hsarbeid fra klokka 21-22 (da legger enderlig jenta seg, hun sliter med en del magesmerter) og til vi kommer oss i seng 23-24:30. Gutten våkner som regel enten ved 24:30-01 eller ved 03-04 tiden på natt pga tennene sine. Likevel har vi sex 1-5 ganger i uken, det må nesten bare prioriteres, blir en del i halvsvime, men det funker det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt fra flere ganger i uka. til bare noen ganger i måneden.

alt avhenger av hva man gjør det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...