Gå til innhold

Hvilken av disse er gravidmage???


ispinne

Anbefalte innlegg

Er 20 uker på vei.

På bildet er jeg 18 uker.

På bildet til venstre, strammer jeg magemusklene, og på bildet til høyre slipper jeg ut magen.

Forskjellen ser kanskje ikke så stor ut akkurat der, men etter måltid osv, så blir den betraktelig større.

Dette begynner å irritere meg, fordi jeg har jo ikke lyst at jeg ikke skal klare å skille mellom hva som er gravidmage, når jeg er lengre på vei... Eller er det slik at når den blir større, så klarer jeg ikke å gjøre den mindre om jeg strammer eller holder inn magen uansett?

Har jeg dette "Problemet" fordi jeg har fleskete/løs hud på magen eller...?

Hvilket av bildene viser den ekte gravidmagen?????

Håper noen kan gi meg et godt svar :/

post-815638-0-07130800-1336331147_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du er lengre på vei vil du ikke klare å holde den inne. Bare vent 10 uker så skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er lengre på vei vil du ikke klare å holde den inne. Bare vent 10 uker så skal du se.

 

Ok, det gleder jeg meg til!

Men hadde du det slik som meg i starten? jeg er uke 20 og har det fortsatt slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det slik selv :) er bare 17+2 og lurer selv hva som er hva. Men gleder meg til at jeg ikke vil klare det mer :P Blir nå neste 13 uker å vente for meg men gleder meg likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina10

Er sånn selv, støtt oppblåst og etter mat så blir jeg større.. men som flere sier.. hadde jeg ikke vært gravid hadde ikke magen sett sånn ut. Så for meg er det en gravidkul:) Du har jo så fin mage atte den syns jeg det bare er og vise fram:) selv er jeg 16+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Nina10:magen din er sånn fordi du er gravid,ergo:gravidemage! jeg koser meg med min oppblåste kveldsmage for den er det eneste tegnet jeg har på at jeg er gravid.er bare 14+3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder på på samme måten, hehe... Strammer, titter. Slapper av, titter. Bulken er der uansett :)

Er 14+2. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 20 uker på vei.

På bildet er jeg 18 uker.

På bildet til venstre, strammer jeg magemusklene, og på bildet til høyre slipper jeg ut magen.

Forskjellen ser kanskje ikke så stor ut akkurat der, men etter måltid osv, så blir den betraktelig større.

Dette begynner å irritere meg, fordi jeg har jo ikke lyst at jeg ikke skal klare å skille mellom hva som er gravidmage, når jeg er lengre på vei... Eller er det slik at når den blir større, så klarer jeg ikke å gjøre den mindre om jeg strammer eller holder inn magen uansett?

Har jeg dette "Problemet" fordi jeg har fleskete/løs hud på magen eller...?

Hvilket av bildene viser den ekte gravidmagen?????

Håper noen kan gi meg et godt svar :/

nyt tiden, du vil bli større;) å være veldig stor er slitsomt så heldig er du:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...