Høst/vinterbarn i Drammen?
Skrevet 06 mai 2012 - 17:16
Snarvei til forumene
Skrevet 08 mai 2012 - 13:32
Bor på Austad og venter gutt nr. 2 i september. Termin er satt til 5. september:)
Jeg er veldig klar for treff iaf! Hadde så fantastisk mammagruppe sist. Er jo allerede i uke 24 nå, men det er da fremdeles tid til å bli litt bedre kjent med mammaene før babisene kommer!
Skrevet 08 mai 2012 - 18:25
Skrevet 11 mai 2012 - 16:44
Oi, det blir jo kjempespennende! Er nesten litt lettet selv at det blir en gutt til selvom vi håpet litt på en jente denne gangen. Det er jo tonnevis med arvetøy og andre effekter hvor mesteparten er i blå og grønne toner:p
Hvor gammel er din eldste?
Skrevet 11 mai 2012 - 16:54
Er som du sier, praktisk med samme kjønn... Har sinnsykt mye jeg skulle ryddet på garasjeloftet, men har sagt til gubben at vi får vente til etter ultralyd for å se hva vi skal beholde og ikke:-) Vi er så heldige å ha flere eldre både fettere og kusiner til barna, så blir mye arvetøy uansett....
For vår del blir de sånn sett ett fett hva det blir:-) Eneste som blir enklere om det er jente, er navnet, for da har vi det klart... Gutt må vi tenke litt mer på. Men har god tid, da:-)
Skrevet 23 mai 2012 - 19:03
Eldste her ble 4 i februar, så blir litt aldersforskjell... Din da?
Er som du sier, praktisk med samme kjønn... Har sinnsykt mye jeg skulle ryddet på garasjeloftet, men har sagt til gubben at vi får vente til etter ultralyd for å se hva vi skal beholde og ikke:-) Vi er så heldige å ha flere eldre både fettere og kusiner til barna, så blir mye arvetøy uansett....
For vår del blir de sånn sett ett fett hva det blir:-) Eneste som blir enklere om det er jente, er navnet, for da har vi det klart... Gutt må vi tenke litt mer på. Men har god tid, da:-)
Tassen vår blir 3 år om bare litt over en uke! Helt sprøtt hvor store de blir også så fort:p
Hvordan gikk UL deres? Er den lille tassen eller tulla frisk og fin? Når fikk dere termin utifra UL?
Fikk dessverre ikke hengt meg på treffet det 16.mai, men forstod det som om dere kom til å slutte å publisere på BIM!??
Vil fryktelig gjerne være med og "finne flere" høstmammaer!
Så si gjerne ifra om det blir fler i nærmeste fremtid:) Har du ellers fått noen respons fra flere som venter høst/vinterbarn?
Skrevet 23 mai 2012 - 19:16
Vet om et par til med termin i september her oppe på Konnerud, ellers ikke noen på høsten... De fleste i den gruppa som nå er oppretta har termin på sommeren...
Satser på det er noen flere høstbarn og, så kan vi jo prøve å få til noe etter hvert:-)
Skrevet 24 juni 2012 - 12:20
Jeg venter en liten gutt 10.oktober !
Er egentlig fra Konnerud jeg også, men bor på gulskogen akkurat nå.
Har dere hatt mange treff?
Skrevet 16 juli 2012 - 14:25
- oktober2012 liker dette
Skrevet 16 juli 2012 - 14:38
Hei! Er det her inne jeg må sjekke om det blir avtalt noe treff? hadde vært veldig arti å vært med:)Blir jente på oss denne gangen:-) Alt så fint ut... Ble satt tilbake 5 dager på ul, men er ikke enig, så skal se om jeg får gjort noe med det:-) Har nemlig stålkontroll på når det skjedde... Vet om et par til med termin i september her oppe på Konnerud, ellers ikke noen på høsten... De fleste i den gruppa som nå er oppretta har termin på sommeren... Satser på det er noen flere høstbarn og, så kan vi jo prøve å få til noe etter hvert:-)
Skrevet 16 juli 2012 - 15:29
Skrevet 17 juli 2012 - 07:45
Skrevet 17 juli 2012 - 13:36
Å har ikke fÅtt med meg dette her jeg:( Jeg venter en liten gutt 18 oktober:) Bor i Lier, er sÅ godt som Drammen det;)
sÅ gøy:)
gammel er du ?
Skrevet 17 juli 2012 - 14:53
Ja:) Jeg er 23, hÅper Å rekke fylle 24, 4 okt før lillegutt kommer:)sÅ gøy:) gammel er du ?Å har ikke fÅtt med meg dette her jeg:( Jeg venter en liten gutt 18 oktober:) Bor i Lier, er sÅ godt som Drammen det;)
![]()
Skrevet 18 juli 2012 - 21:56
Ja:) Jeg er 23, hÅper Å rekke fylle 24, 4 okt før lillegutt kommer:)
sÅ gøy:) gammel er du ?Å har ikke fÅtt med meg dette her jeg:( Jeg venter en liten gutt 18 oktober:) Bor i Lier, er sÅ godt som Drammen det;)
![]()
ok:) jeg rekker vel Å bli 25 År før vÅres gutt kommer. hehe
Skrevet 19 juli 2012 - 09:49
Skrevet 19 juli 2012 - 11:37
Så arti:) Spennende med gutt:) Er formen fin?
ja den er fin den.. sliter med å sove om natta bare.. liten plass til lungene her:P så litt pustevansker. ellers bra=) din da??
Skrevet 19 juli 2012 - 13:42
Skrevet 23 juli 2012 - 16:53
så bra:) usj da, det er jo en kjedelig plage:( Jo her kunne den ikke vært bedre:) har vært helt toppert hele tiden så vært veldig heldig:)
så bra=)
jobber du eller?
Skrevet 24 juli 2012 - 08:18
Jepp jobber fult enda, jobber på kontor å de er veldig snille og jeg kan tilrettelegge som jeg vil selv, så satser på å være her så lenge jeg kan:) Blir så rastløs av å være hjemme atte hehe:) Du da?værre å jobbe når du har litt pustevansker kanskje, er nok slitsomt.så bra=) jobber du eller?så bra:) usj da, det er jo en kjedelig plage:( Jo her kunne den ikke vært bedre:) har vært helt toppert hele tiden så vært veldig heldig:)