Gå til innhold

Kan dere fikse på rullegardin-funksjonene?


Alva♂️♂️♂️♀️

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med at rullegardin-funksjonen på varsler og eget nick/innhold bare virker i sånn ca halvpartene av tilfellene jeg prøver å bruke den. De andre gangene skifter det i stede til et nytt vindu (eller jeg ser bruker min slik andre ser den). Dette er litt irriterende med varslene fordi de ikke forsvinner før rullegardinen kommer. Gjør jeg evt noe feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Morn du

Det skjer her og. Har sagt ifra, men vet ikke om de kommer til å gjøre noe med det. Elin skrev at jeg kunne huke av for " slett alle varsler" nederst på varselsida, så da gjør jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Jeg klagde på det samme og det er visst når ikke siden er ferdig lastet at det skjer. Imidlertid skjer det utrolig ofte siden Dib laster treigere enn alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du allerede fått hjelp, Alva. Det liker jeg godt!

Det stemmer at siden laster altfor sakte, derfor skjer slike ting. Så inntil det er blitt fikset, er det greit å vente noen sekunder før du trykker på varslene.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filifjonka

Jeg opplever det samme. Jeg har lest her inne før at man må vente noen sekunder etter at siden er ferdig lastet, men det hjelper ikke alltid hos meg i hvert fall. Jeg venter til siden er ferdig lastet, teller opp til både fem og ti sekunder, likevel havner jeg på en ny side når jeg klikker på varsler. Men bare av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...