Til å reise opp fra sofaen og tømme oppvaskmaskina og vaske over benkene.. Blæ. Hater husarbeid. Og særlig når jeg er trøtt etter at ha stått opp kl 6. Veldig uvant. Min jente pleier da ikke å stå opp 7.. Må være fordi det er så lyst. Kanskje vi skulle skaffet oss noen rullegardiner. Men det var helt utenom tema
Jeg trenger motivasjon til å gjøre husarbeid!!!!!
Gi meg motivasjon!!
Started by
sillyfilly og Olivia
, May 06 2012 08:50
3 replies to this topic
Posted 06 May 2012 - 08:50
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Posted 06 May 2012 - 09:38
hjelpe meg... er det husarbeid?
Jeg var opp 6 med fire unger, har vaska hus, tre maskiner tøy, skifta på seks senger og skal nå ut og plante med ungene i hagen og vaske bilene.
du får tømme oppvaksmaskinen og ta en skikkelig pause etterpå...
Jeg var opp 6 med fire unger, har vaska hus, tre maskiner tøy, skifta på seks senger og skal nå ut og plante med ungene i hagen og vaske bilene.
du får tømme oppvaksmaskinen og ta en skikkelig pause etterpå...
Posted 06 May 2012 - 09:51
Jeg foreslår at du hopper opp fra sofaen og bare gjør det, så kan du sette deg ned igjen etterpå. Og dersom du har mer som må gjøres gjør du det også i korte økter med pause mellom. Jeg har masse som skal gjøres idag, men akkurat nå vasker jeg klær serru
Posted 06 May 2012 - 09:54
Skjønner deg godt jeg, husarbeid er noe dritt. Du har ikke før fått unna en stor haug med noe, før det er en ny haug med skittentøy eller kopper. Til å bli gal av.
Ungene her er for små til å hjelpe til, dvs de som VIL hjelpe er så små at de bare er i veien, imens de som KAN hjelpe, ikke gidder.
Flytter snart fra dem... Aaaagh!
Ungene her er for små til å hjelpe til, dvs de som VIL hjelpe er så små at de bare er i veien, imens de som KAN hjelpe, ikke gidder.
Flytter snart fra dem... Aaaagh!