Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

En dag på overtid! Egentlig ikke utålmodig, men blir sliten av alle spørsmål

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 Venter på lilletulla

Venter på lilletulla

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 38 Innlegg:

Skrevet 06 mai 2012 - 06:49

...., på om det hele tide skjer noe. Venter andre barnet, og gutten vår kom en dg før termin. Nå synes jeg folk i bhg og familie har mast i tre fire uker allerede og alle har en mening om når tulla vår kommer! Vet det bare er engasjement og folk som gleder seg på våre vegne, men nå kjenner jeg at jeg også tenker mer og mer på det, i og med at det er hundre spm hver dag... Og det stjeler energi! Blir jo å kjenne etter hele tiden liksom.

Flere som opplever det samme?!?

Vi gleder oss til tulla vår, men hun kommer når hun er klar- inne stort hverken jeg eller fullmånen får gjort med det <3

Ha en strålende søndag
#Solen#

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 3 prinser prinsesse på vei

3 prinser prinsesse på vei

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 463 Innlegg:

Skrevet 06 mai 2012 - 07:31

Det syntes jeg og var det verste! Hadde mest lyst å gi de en rett venstre! Sist fikk jeg akkurat på menstermin så satser på å ikke gå over nå! Foreløpig bare 30 uker, så har jo litt igjen :)
Lykke til

#3 Venter på lilletulla

Venter på lilletulla

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 38 Innlegg:

Skrevet 06 mai 2012 - 07:39

Godt å høre vi er flere i samme båt! Føler at jeg har en så god høygravid hverdag som mulig og nyter sønnen min som snart skal bli storebror :), så koser meg egentlig bare med magen- men forventningene er det som er slitsomt
#Solen#

#4 Venter på lilletulla

Venter på lilletulla

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 38 Innlegg:

Skrevet 06 mai 2012 - 07:41

Vis innlegg3 prinser prinsesse på vei skrev 06 mai 2012 - 07:31:

Det syntes jeg og var det verste! Hadde mest lyst å gi de en rett venstre! Sist fikk jeg akkurat på menstermin så satser på å ikke gå over nå! Foreløpig bare 30 uker, så har jo litt igjen :)
Lykke til

Lykke til til deg også <3!! Fikk tre dager før menstermin sist, så satser på noe rundt det j også- det blir over helga:) og inn i midt uka;)
#Solen#

#5 FrøkenFryd83&lille_nurket

FrøkenFryd83&lille_nurket

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 20 Innlegg:

Skrevet 06 mai 2012 - 11:46

Kjenner meg veldig igjen! Er 2 dager på overtid og her kimer telefonene til både meg og samboer i et sett. Er jo kjempe koselig at folk bryr seg, men vi har sagt til alle at de skal få beskjed.. Blir jo litt stressa av alle telefonene, vi vet jo ikke når lilletrollet har tenkt å komme :)

#6 Venter på lilletulla

Venter på lilletulla

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 38 Innlegg:

Skrevet 06 mai 2012 - 12:28

Vis innleggFrøkenFryd83&lille_nurket skrev 06 mai 2012 - 11:46:

Kjenner meg veldig igjen! Er 2 dager på overtid og her kimer telefonene til både meg og samboer i et sett. Er jo kjempe koselig at folk bryr seg, men vi har sagt til alle at de skal få beskjed.. Blir jo litt stressa av alle telefonene, vi vet jo ikke når lilletrollet har tenkt å komme :)

Kjente liksom ikke på det sist, men denne gangen er det et massivt mas:) he he! I dag er mannen og godgutten på tur, så mor sitter ute i sola, med beinahøyt å koser seg med frukt og aviser og nyter bevegelsene i magen, som snart ikke skal være der lenger! Rart å tenke på! Lykke til med overtiden- vips så ha vi våre skjønne hos oss
#Solen#