Gå til innhold

Slimpropp spørsmål...


.:endelig:.

Anbefalte innlegg

Minner det om seigt snørr og/eller eggløsningsslim???

Fikk akkurat noe på papiret her som jeg ikke har sett før i denne graviditeten. To uker til termin ca.. Ikke noe blod da..

 

Er SÅ klar for å få baby UUUT!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut som en streng, nesten som i egg. Og er gjerne litt blod på. Jeg trodde sist at min gikk stadig, men da den gikk på termindato var jeg ikke i tvil. Den er ikke som eggløsningsslim, det var det jeg hadde i ukene i forkant som jeg trodde var slimpropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang så jeg ikke noe til slimproppen, men andre gang kom den litt og litt i et par dager. Da var det helt blankt og geleaktig, ikke noe farge eller blod på. Så de kan variere veldig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan minne om seigt snørr... hele proppen kan komme eller litt og litt.. men ja snørr er en veldig god beskrivelse... da kan det være at du sitter her innen en uke med en liten en i armene, men husk det kan ta lenger tid.. masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆ... Fikk en sånn en nå nettopp når jeg var på do :/ På størrelse med en klinkekule... Ikke noe blod, men er det sånn at dersom dette var slimproppen så skal den komme litt og litt nå? Eller kan det hende at deler av den løsner og ingenting annet kommer ut før fødselen er i gang? Er 36+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noe til slimproppen med mine to første. Men ble røsket/strippet på fredag og natt til lørdag kom det ut noe som så ut som seigt blankt snørr, regner med at det var slimproppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode svar alle sammen! Det kom enda mer i dag, så jeg satser på at det er det.. Men hva med sex nå da?? Hadde jo en plan om å få litt gang på dette her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar alle sammen! Det kom enda mer i dag, så jeg satser på at det er det.. Men hva med sex nå da?? Hadde jo en plan om å få litt gang på dette her....

Kom litt til hos meg i dag også gitt. Tror det skal gå bra å ha sex, hadde sex både i går og forrigårs og følte ikke det var noe annerledes :) Men slimproppen til ei veninne av meg gikk for snart to uker siden, og hun kjenner ikke noe til fødsel enda, og den kom som en skikkelig slimpropp, med litt blod i, siste beskjed fra jordmor hun hadde fått var at det kunne gå dager, og det kunne gå uker før det skjedde noe. Så jeg våger ikke ha noen forhåpninger om at det skal skje noe uansett:) Enda 4 uker til termin her da.. Men om det skulle skje noe mer så må du holde oss oppdattert;) Spennende dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg reagerte på at den var så stor, og med flere farger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar alle sammen! Det kom enda mer i dag, så jeg satser på at det er det.. Men hva med sex nå da?? Hadde jo en plan om å få litt gang på dette her....

 

Sex er ok selv om proppen har gått, men man skal vel ikke ha sex om vannet er gått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...