Gå til innhold

Til dere som ikke vil vite...


Gjest Mammantil2prinser

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Kjønn, hva gjØr dere med handling av ting til baby. Men tanke på klær, leker, utstyr?:) jeg har en sønn fra før så har jo mye utstyr og mye nøytralt. Denne gangen skal vi ikke vite kjønn:)

Jeg tror faktisk med hånna på hjertet at jeg ikke kommer til å kjøpe et eneste rosa plagg, har jo veldig lusst på en jente denne gang men tørr ikke kjøpe noe fordi føler en gutt. Så jeg kommer bare til å ha klær fra storebror og kjøpe nøytrale klær og hvitt/krem strikkesett til hjemreise fra sykehuset:) så får jeg heller gå amok når nurket meller sin ankomst:)

 

Er vi mange der ute som ikke vil vite kjønn og ha overraskelsen helt til målstreken? Kjenner det krible ekstra av en ubeskrivelig spenning jeg!:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 27 og vi skal ikke vite kjønnet. Vi viste det heller ikke med første mann. Har derfor en del nøytrale babyklær. Mer spennende å vente syns vi...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke kjønnet og jeg kjøper bare nyfødtklær i hvitt/ offwhite/ creme. Det samme gjorde jeg sist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 av samme kjønn og er litt i tvil om jeg skal vite denne gangen eller ikke.Føler at spenningen dør når man får vite kjønnet,men ikke praktisk når man skal handle klær.

 

Alle 3 gangene fikk jeg vite kjønnet,men denne gangen vet jeg ikke helt.Klarer jeg å la vare å spørre?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Ja det tenker jeg og egentlig, får du vite kjønnet så er jo mye av spenningen borte da. Da går du bare å venter på hans/hennes ankomst halve svangerskapet.

 

Jeg har tenkt litt på om jeg skal be jordmor skrive kjønn på en lapp tilfelle jeg plutselig bare må vite det, men jeg vet ikke:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke kjønn!

Har kjøpt inn "startpakka" med klær fra bla. Nøstebarn, Polarn O.Pyret +++ i sterke farger, grått, beige og forskjellige nyanser lyst/creme/hvitt.

 

Mørkeblå vogn, hvit seng, hvitt stellebord, MyCarrier fra Stokke i marine og stort sett alt annet fra Stokke i kjønnsnøytrale farger.

Vi har uansett ikke lyst på en lyserosa eller lyseblå baby ;) Og kan tenke meg at som første barnebarn, oldebarn, tante/onkelbarn etc blir det flust av gaver når barnet kommer, så det skal nok ikke mangle rosa eller lyseblå klær...

 

Synes det er veldig spennende å ikke vite kjønn! Om 6 uker er barnet vårt her! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke noe problem å kjøpe klær - en kjøper jo bare nøytrale farger!

 

letteste sak i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker egentlig kjønnsnøytrale klær, men tror jeg kommer til å være for nysgjerrig til å ikke ville vite kjønn likevel. Gjør i alle fall navnediskusjonen lettere! :) Innbiller meg av en eller annen grunn at det er en gutt, men vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en gutt og en jente fra før,så vi har det meste av utstyr. Skal jo kjøpe litt nytt også, men venter nok til etter fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...