Flere som har dette? eller som veit om det er noe å bry seg om eller hva det er?
er 16+1 i dag og jeg har siste par dagene hatt mye stikk og murring. på venstre øvre, venstre nedre og litt på høyre side. Er jo litt ubehagelig i grunn. vurdere jo å ringe lege vakten, men er vel ikke mye vits. Er ikke samme smertene som da livmoren vokser.
Vondt i magen:S kjennes på forkjellige steder, stikk..
Opprettet av
*G*
, mai 05 2012 20:41
9 svar til dette emnet
Skrevet 05 mai 2012 - 20:41
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 05 mai 2012 - 20:57
jeg har hatt stikkende ilende smerter på begge sidene og mitt på fra å til i mange uker..stikkene kjennes ut som nålestikk og varer ikke lenge???
legen min kunne ikke svare meg på hva dette var...
legen min kunne ikke svare meg på hva dette var...
Skrevet 05 mai 2012 - 22:37
mm er akk slik det er, samt følelse av å være mett og sulten:P Uten å være det. Men kjenners virkelig ut som jeg har en aktiv liten krabat i magen, men det skal jo virkelig ikke være vondt. Lurer fælt på om jeg burde ta kontakt med legen. Men kan også være av att jeg har jobbet litt mye, og att kroppen prøver å si i fra. Man blir jo litt var når man er gravid,men jeg har aldri vært plaget før med noe med magen. Pho man får håpe alt er bra:) Vis legen ikke finner ut av det kan det jo ik være mye å bry seg med:)
Skrevet 05 mai 2012 - 22:54
bedre å snakke en gang for mye en for lite med legen..
man kan få masse rare fordøyelsesplager når man er gravid..
...men man kjenner som regel forskjell på om det er fordøyelsen eller livmoren..iallefall gjør jeg det...
Skrevet 05 mai 2012 - 23:11
mm, kroppen jobber ti ganger saktere:P
Jeg synes att når det varer i to dager og jeg faktisk har vært på do begge dagene, så kan det vel ikke være det heller?
Satser litt på att det kun er kroppen som synes jeg jobbet mye, eller att bekkenløsninga iler meg opp i magen
Jeg synes att når det varer i to dager og jeg faktisk har vært på do begge dagene, så kan det vel ikke være det heller?
Satser litt på att det kun er kroppen som synes jeg jobbet mye, eller att bekkenløsninga iler meg opp i magen
Skrevet 05 mai 2012 - 23:19
da vil du merke at det gir seg vist du slapper av...det er sikkert ikke noe galt:)..men det er ikke trivelig å bekymre seg
Skrevet 05 mai 2012 - 23:54
Ja har ikke hjulpet å slappe av heller, men ringte legevakten, men hun vakt dama hadde ikke peiling. så legen skal ringe meg opp igjen å vurdere.
Skrevet 06 mai 2012 - 11:00
håper du fant ut av det:)
Skrevet 06 mai 2012 - 13:46
Han mente jeg sku se det ann, ettersom det ikke var akutt.
Så får nevne det til fast legen om det ikke er bedre over helga:)
Så får nevne det til fast legen om det ikke er bedre over helga:)
Skrevet 06 mai 2012 - 17:17
Hei. Jeg er snart 14 uker på vei, og har hatt smerter som du beskriver i flere uker. I følge min lege er det muskler, sener, tarmer osv som driver og flytter og strekker på seg i.f.m. at livmoren vokser. Legg deg ned når det skjer, og pust rolig, da går det fote fort over. Lykke til