jeg har trent nå i 3 måneder. møkka lei.
ser ikke resultater.
målet er å få vekk magen. født for 1,5 år siden. har siden prøvd flere ganger å kvitte meg med babymagen. uten hell.
jeg veier 74 kg. er 165 høy. har mage som jeg vil ha vekk.
jeg jogger flere ganger i uka.
trenger råd.
driver også med styrke
hvor lang tid etter start på trening bør man merke forskjell på vekta og kroppen?
Opprettet av
Anonym bruker
, mai 05 2012 18:09
5 svar til dette emnet
Skrevet 05 mai 2012 - 18:09
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 05 mai 2012 - 18:12
Hva gjør du ifht kostholdet, da? Effekten av trening alene er ofte overvudert. Det sto nylig en artikkel om dette et eller annet sted.
Skrevet 05 mai 2012 - 18:13
Legg om kostholdet og fokuser mer på styrketrening, så tar du heller en kondisøkt for variasjon.
Skrevet 05 mai 2012 - 18:16
Loglady skrev 05 mai 2012 - 18:12:
Hva gjør du ifht kostholdet, da? Effekten av trening alene er ofte overvudert. Det sto nylig en artikkel om dette et eller annet sted.
jeg spiser sunt. jeg spiser så jeg er mett men ikke stapp mett.
jeg spiser mye frukt.. spiser ikke mye godis.
Skrevet 05 mai 2012 - 18:22
Veier du for mye, er dette et tegn på at du fortsatt tar inn mer energi enn du forbruker, såsant du ikke har noen form for sykdom eller bruker piller (p-piller, f.eks) som påvirker vekta.
å spise sunt betyr ikke nødvendigvis at kaloriinntaket ligger på riktig nivå. Gå gjennom det du spiser ila en dag, og tell kaloriene, er mitt første råd.
å spise sunt betyr ikke nødvendigvis at kaloriinntaket ligger på riktig nivå. Gå gjennom det du spiser ila en dag, og tell kaloriene, er mitt første råd.
Skrevet 05 mai 2012 - 18:33
Spørs om det hjelper særlig på vekta. Blir i bedre form og erstatter noe av fettet med muskler, men å gå ned ved å trene er vanskelig for mange damer.