Gå til innhold

Tidlig å glede seg, håper alt går bra!


Ida29

Anbefalte innlegg

Gravid for første gang (på første forsøk!) og er 5+3 uker nå. Er jo tidlig, og veldig nervøs for at det skal gå galt.. Krysser fingrene :-) har dere andre mye graviditetssymptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har så og si ingenting bortsett fra stikkninger i magen og at jeg er trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang her og. Gleder meg masse! Har samme symptom som babysyk74. Intet mer, intet mindre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er flere med ikke så mye symptomer! Merker det kun på brystene og nå Tror jeg snart at de er ømme fordi jeg har kjent etter så mye ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stikkinger i magen og ømme bryster! Må opp og tisse om natten. ( i 5 tiden). Går og kjenner etter symptomer hele tiden! Får litt "panikk" om jeg ikke kjenner noe. Hehe. Ellers så sjekker jeg dopapiret etter hvert toalettbesøk i panikk for og finne blod. Skal jammen være glad når 12 uker er passert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har stikkinger i magen og ømme bryster! Må opp og tisse om natten. ( i 5 tiden). Går og kjenner etter symptomer hele tiden! Får litt "panikk" om jeg ikke kjenner noe. Hehe. Ellers så sjekker jeg dopapiret etter hvert toalettbesøk i panikk for og finne blod. Skal jammen være glad når 12 uker er passert.

den dopapir sjekkinga kjenner jeg igjen.Er koselig og være på BIM,men bakdelen er at man leser om så mye SA og MA at man blir overnervøs.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er andre gangs, men vi har strevd en stund for og bli gravide så det er nesten litt for godt til og være sant! Tror at en må være realistiske og tenke tanken på at man kan miste, men sammtidig glede seg for at en er gravid og ikke ta sorgene på forskudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hodepine i går som gikk over i lett kvalme. Uvisst om det har sammenheng med graviditetet. Ellers har jeg kun hatt litt stikking i magen, og det først i dag. Er 5+1. Det føles fortsatt som en drøm at jeg har uteblitt mens og en positiv test :D Jeg går og ser etter tegn på om dette er virkelig eller drøm, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid for første gang (på første forsøk!) og er 5+3 uker nå. Er jo tidlig, og veldig nervøs for at det skal gå galt.. Krysser fingrene :-) har dere andre mye graviditetssymptomer?

 

Jeg er kvalm, trett og sliten som sist gang... Men den værste kvalmen har ikke kommet ennå...

Sover mer og orker mindre. Og konstant sulten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm om morgenen... og kjenner at det "er noe" der nede, akkurat som det strammer litt.. Ellers er jeg nok hakket trøttere enn vanlig, men hvorvidt det har sammenheng med eksamenstid og ingen trening, det vet jeg ikke :)

 

Nå skal jeg i hvert fall begynne å trene! (Se emnet "Trener dere?" her inne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste innlegget ditt. Har sjekket opp en del for trener mye selv. Det jeg har konkludert med er at sykling og løping er greit (ikke forbundet med økt risiko for SA), men at man kanskje ikke bør presse til makspuls. Kanskje ikke et problem hvis man er litt uggen ;-) så god løpetur!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...