Gå til innhold

Ordinær UL førstkommende uke?


Gjest Shanti ♥

Anbefalte innlegg

Gjest Shanti ♥

Flere som skal på ordinær UL førstkommende uke? Jeg skal fredag 11.mai og er da 18+5.. veldig spent!! Håper selvsagt all anatomi er i orden, at barnet har vokst som det skal, håper ikke terminen blir flyttet for mye på (har vært på tidlig UL, så i så fall har den vokst for mye/for lite), og er selvsagt nysgjerrig på om det er en gutt eller jente.. Dette blir nedtellingsuke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal til tirsdagen jeg! 18+6 da :) blir spennende om vi kan se kjønn og selvfølgelig krysse fingrene for at alt står bra til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Så spennende at vi er flere som skal!! Husk å oppdatere hvordan det gikk, morro å dele gleden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ul vel overstått :) Etter all sannsynlighet en liten jente, men fikk beskjed om å ikke male rommet rosa enda ;) (ikke at vi skal det heller)

Satt tilbake 2 dager omtrent, men ligger veldig godt ann i forhold til terminen som jeg har beregnet selv :)

 

Morro å få sett igjen! også gøy å finne ut at morkaka ligger på bakveggen og at det er årsaken til at jeg har kjent masse liv allerede, i total motsettning til forrige sv.skap hvor jeg nesten ikke kjente noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til! Var på ordinær ul forige uke, og vi får ei lita jente :) De siste dagene før ul kjentes ut som år!! Det gikk såååå sakte..

Ble satt tilbake 8 dager :( noe jeg absolutt ikke får til å stemme, men må vel bare forholde meg til det, og være glad for at alt var bra med lille tulla i magen. Her har jeg kjent liv siden uke 16 :) Masse lykke til jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Da var ul vel overstått :) Etter all sannsynlighet en liten jente, men fikk beskjed om å ikke male rommet rosa enda ;) (ikke at vi skal det heller)

Satt tilbake 2 dager omtrent, men ligger veldig godt ann i forhold til terminen som jeg har beregnet selv :)

 

Morro å få sett igjen! også gøy å finne ut at morkaka ligger på bakveggen og at det er årsaken til at jeg har kjent masse liv allerede, i total motsettning til forrige sv.skap hvor jeg nesten ikke kjente noe :)

 

 

Så godt å høre at alt var normalt, og gratulerer med en liten jente på vei! :) Hva har du fra før av, da? Hadde du morkaken på forsiden sist? Jeg har den på forsiden nå og kjenner intenst etter om jeg kan kjenne noe, men det er lite futt foreløpig.. kanskje et og annet bittelite dult (18+2) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Masse lykke til! Var på ordinær ul forige uke, og vi får ei lita jente :) De siste dagene før ul kjentes ut som år!! Det gikk såååå sakte..

Ble satt tilbake 8 dager :( noe jeg absolutt ikke får til å stemme, men må vel bare forholde meg til det, og være glad for at alt var bra med lille tulla i magen. Her har jeg kjent liv siden uke 16 :) Masse lykke til jenter! :)

 

Det er sant at dagene går sakte nå fram mot ULen... teller virkelig ned! Godt at alt var bra! Skjønner at du ikke var så begeistra for å bli satt tilbake 8 dager, men de vokser jo litt individuelt når man har kommet så langt.. og de kommer jo ut når de vil uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har jente fra før også, gleder oss over baby uansett kjønn ;) men storesøster ønsker seg nok lillesøster mest ;)

Forrige gang hadde jeg morkaka foran og opplevde hverken å kjenne "en fot" "rumpe" eller noe annet spesifikt, men hørte mange fortelle om dette. hadde heller ikke følelsen av å bli sparket "istykker" som så mange andre. følte liv første gang uke 17 tror jeg og regelmessig etter uke 22. min kjære fikk desverre få spark å kjenne på...

Denne gangen har jeg kjent noe siden uke 12 og tydelig i flere uker allerede. tror gubben kommer til å få kjenne mer denne gangen og det er stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -ia-

Har UL i morgen klokken 9.35... :) Gruer og gleder meg, og tiden går så sakteeee. Tror det er en liten gutt som bor i magen min, og regner med å bli satt tilbake 1 uke. Er 19+0 i dag, termin 5 oktober foreløpig. Så blir spennende å se om jeg får rett! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på mandag :) De brukte to timer så vi var veldig glade! :D

Ble satt frem to dager, men de regner visst 40 uker og 3 dager nå istedet for 40 uker og to dager.

Får iallefall ei jente nr 2 og alt sto flott til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Jeg var på mandag :) De brukte to timer så vi var veldig glade! :D

Ble satt frem to dager, men de regner visst 40 uker og 3 dager nå istedet for 40 uker og to dager.

Får iallefall ei jente nr 2 og alt sto flott til :)

 

Så flott du hadde en god opplevelse, og gratulerer med ei lita jente!! Hvorfor brukte de så lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shanti ♥

Har UL i morgen klokken 9.35... :) Gruer og gleder meg, og tiden går så sakteeee. Tror det er en liten gutt som bor i magen min, og regner med å bli satt tilbake 1 uke. Er 19+0 i dag, termin 5 oktober foreløpig. Så blir spennende å se om jeg får rett! ;)

 

Lykke til!! Hele uka har gått i sneglefart her og, jeg skal fredag i lunchtider.. Husk å oppdatere med hvordan det gikk, og forkorte ventetiden litt for oss andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

vi har jente fra før også, gleder oss over baby uansett kjønn ;) men storesøster ønsker seg nok lillesøster mest ;)

Forrige gang hadde jeg morkaka foran og opplevde hverken å kjenne "en fot" "rumpe" eller noe annet spesifikt, men hørte mange fortelle om dette. hadde heller ikke følelsen av å bli sparket "istykker" som så mange andre. følte liv første gang uke 17 tror jeg og regelmessig etter uke 22. min kjære fikk desverre få spark å kjenne på...

Denne gangen har jeg kjent noe siden uke 12 og tydelig i flere uker allerede. tror gubben kommer til å få kjenne mer denne gangen og det er stas :)

 

Hei! Så kjipt det høres ut med morkaka på fremsiden (slik jeg har)! Håper vi kjenner mer enn du gjorde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på mandag :) De brukte to timer så vi var veldig glade! :D

Ble satt frem to dager, men de regner visst 40 uker og 3 dager nå istedet for 40 uker og to dager.

Får iallefall ei jente nr 2 og alt sto flott til :)

 

Så flott du hadde en god opplevelse, og gratulerer med ei lita jente!! Hvorfor brukte de så lang tid?

 

Takk Takk! :)

Var ei som skulle læres opp så de hadde satt av en time. Men frøkna lå så dumt til med hodet mellom morkaka og blæra mi så de fikk ikke tatt alle måla. Måtte da drikke masse og jogge rundt sykehuset for så å komme tilbake igjen å prøve :P De fikk det til da :) Skal tilbake i uke 32 også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt mulig du får kjenne mer shanti :) alle sv.skap er forskjellige og ingen opplever det på samme måte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i dag faktisk :)

Alt så bra ut, og det var en liten gutt der inne :)

Det ble vi veldig glade for, siden vi har en jente fra før.. helt perfekt med en av hver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har UL i morgen klokken 9.35... :) Gruer og gleder meg, og tiden går så sakteeee. Tror det er en liten gutt som bor i magen min, og regner med å bli satt tilbake 1 uke. Er 19+0 i dag, termin 5 oktober foreløpig. Så blir spennende å se om jeg får rett! ;)

 

Lykke til!! Hele uka har gått i sneglefart her og, jeg skal fredag i lunchtider.. Husk å oppdatere med hvordan det gikk, og forkorte ventetiden litt for oss andre ;)

 

Endelig overstått. Ble en natt med lite søvn, var så spent! I magen min bor det en frisk og fin liten gutt, og terminen ble satt til 11 oktober. Så jeg fikk nesten rett. :) Han var litt sjenert, og lå med hodet ned, for så å snu ryggen til oss, så det ble mange bilder av ryggraden... hehe... Morkaken lå bak, så da er det nok han jeg har kjent dulte litt nå i det siste... :) Fryktelig stolt og lykkelig over at jeg skal få en sønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle som har fått vært på ordinær ul!!!

 

Her blir det ordinær ul fredag 18 mai! Da er jeg akkurat 19 uker på vei. Full nedtelling, blir godt å hilse på nurket igjen og finne ut om det er en jente eller gutt :-) Mannen min og jeg har ennå ikke begynt å diskutere navn og venter til vi vet kjønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Gratulerer så mye med gode nyheter på UL alle sammen :) :) Morro å høre hvordan det har gått.

Jeg teller ned til i morgen... Tenker mest på om den ser ut til å ha det bra der inne og om den er frisk, og litt mindre på kjønn, selv om det kanskje blir enda mer virkelig når man vet om det er en liten gutt eller jente der inne.. Har alltid tenkt at jeg kom til å få en gutt, men har egentlig ingen som helst magefølelse for kjønn.. Spennende blir det i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd den 15/5, og det er jo om 5 dager! iiik :-)

 

Grugleder meg.

Jeg er litt blanding av pessimist og optimist så får se :)

 

Viktigste er at alt er bra og å få vite kjønn; det er bare en bonus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Jeg skal på ultralyd den 15/5, og det er jo om 5 dager! iiik :-)

 

Grugleder meg.

Jeg er litt blanding av pessimist og optimist så får se :)

 

Viktigste er at alt er bra og å få vite kjønn; det er bare en bonus :)

 

Samme følelsen her... :) Nedtellinga går sakte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...