Gå til innhold

Ordinær UL førstkommende uke?


Gjest Shanti ♥

Anbefalte innlegg

Gjest Shanti ♥

Da har vi vært på UL! Der inne lå en nydelig og velskapt liten JENTE! :) HURRA!!! Dette har ikke helt gått opp for meg ennå.. :) Ble satt èn dag tilbake, 18+4 i dag og ny termin 10.oktober... åhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så morro shanti! :) Gratulerer med både gutter og jenter til alle dere andre også! flott at det går bra med de små nurkene våre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på UL! Der inne lå en nydelig og velskapt liten JENTE! :) HURRA!!! Dette har ikke helt gått opp for meg ennå.. Ble satt èn dag tilbake, 18+4 i dag og ny termin 10.oktober... åhhh!

 

 

åååååhhh :) så morro! Gratulerer så mye med ei lita jente i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Da har vi vært på UL! Der inne lå en nydelig og velskapt liten JENTE! :) HURRA!!! Dette har ikke helt gått opp for meg ennå.. Ble satt èn dag tilbake, 18+4 i dag og ny termin 10.oktober... åhhh!

 

 

åååååhhh :) så morro! Gratulerer så mye med ei lita jente i magen!

 

Tusen takk, og det samme til deg... ;) Dette må bare få synke inn tror jeg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer alle sammen med overstått oul. jeg skal 7.juni og gleder meg maaassse!! :-) blir nok shopping etterpå tenker jeg :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

gratulerer alle sammen med overstått oul. jeg skal 7.juni og gleder meg maaassse!! :-) blir nok shopping etterpå tenker jeg :-)))

 

7.juni er ikke altfor lenge til :) Gled deg masse, det er veldig spennende! Her skal det også shoppes... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med jente Shanti :)

Jeg har ei på 18 mndr :) :)

Nå har jeen liten gutt i magen..

 

Stemmer det at du skulle på Riksen?

Og termin 10. Okt?

 

Jeg skal også føde på Riksen.. Og har termin 9. Okt, så kanskje vi sees på barsel.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på UL! Der inne lå en nydelig og velskapt liten JENTE! :) HURRA!!! Dette har ikke helt gått opp for meg ennå.. :) Ble satt èn dag tilbake, 18+4 i dag og ny termin 10.oktober... åhhh!

 

Gratulere så mye med vel overstått og ei jente i magen! Deilig å ikke bli satt noe mer tilbake enn en dag tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Gøy med jente Shanti :)

Jeg har ei på 18 mndr :) :)

Nå har jeen liten gutt i magen..

 

Stemmer det at du skulle på Riksen?

Og termin 10. Okt?

 

Jeg skal også føde på Riksen.. Og har termin 9. Okt, så kanskje vi sees på barsel.. :)

 

Hei! Ja, det stemmer :) Har fødeplass på Riksen og termin 10.oktober! Det hadde vært morro om vi møttes der! Førstegangs her da. Gratulerer med en liten lillebror i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Da har vi vært på UL! Der inne lå en nydelig og velskapt liten JENTE! :) HURRA!!! Dette har ikke helt gått opp for meg ennå.. :) Ble satt èn dag tilbake, 18+4 i dag og ny termin 10.oktober... åhhh!

 

Gratulere så mye med vel overstått og ei jente i magen! Deilig å ikke bli satt noe mer tilbake enn en dag tenker jeg :)

 

Tusen takk! Er veldig lettet og glad :)

 

Gratulerer Shanti med en velskapt jente!!

 

Tusen takk charnelle! Det blir spennende å høre om din UL til uka - kanskje vi også sees på barsel på RH? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...