Jeg er 8 dager over termin i dag og skal settes i gang på tirsdag. Men dagene er så laaaaange! Hva gjør dere andre for å få dagene til å gå? Skjønner heller ikke hvor jeg skal finne mere tålmodighet. Uff!
Flere på overtid her?
Opprettet av
Mamma til snart 2 søte små
, mai 05 2012 11:20
4 svar til dette emnet
Skrevet 05 mai 2012 - 11:20
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 05 mai 2012 - 14:00
Bare 2 dager her, men jeg er utålmodig!!! Overtidskontroll mandag og spent på hva som skjer videre etter den.
Snuppis november 09
Lillesnuppis mai 12
Lillesnuppis mai 12
Skrevet 05 mai 2012 - 14:41
9 dager på overtid! Fødte 4 dager over sist gang og trodde ikke jeg måtte gå lenger denne gangen.
Er ikke så utolmodig lenger som jeg var rundt termin, jm sa jeg kom til å få før, men nå vet jeg bedre en å høre på henne, hehe. Skal bli satt igang tirsdag om det ikke skjer noe før. Så neste uke blir det baby uansett!
Tja, du kan jo pakke sykehusbagen på nytt, jeg revurderer om det er vits å ta men baby klær i str 50..
Lage en god middag er jo et tidsfordriv som kan få et par timer til å gå fortere.
Eller bare slappe av og kose deg med magen dei siste dagene:)
Er ikke så utolmodig lenger som jeg var rundt termin, jm sa jeg kom til å få før, men nå vet jeg bedre en å høre på henne, hehe. Skal bli satt igang tirsdag om det ikke skjer noe før. Så neste uke blir det baby uansett!
Tja, du kan jo pakke sykehusbagen på nytt, jeg revurderer om det er vits å ta men baby klær i str 50..
Lage en god middag er jo et tidsfordriv som kan få et par timer til å gå fortere.
Eller bare slappe av og kose deg med magen dei siste dagene:)
Skrevet 05 mai 2012 - 15:05
Er 8 dager på overtid. Skal inn til ny overtidskontroll på onsdag. Så dette svangerskapet går mot slutten :-) Det som bekymrer meg mest er at det er en stor gutt i magen min. Ca 4.5 kg. Håper virkelig ikke at han har tenkt å bli mye større. Sist gang fødte jeg 1 dag før termin og fikk ei jente på 3,8 kg. Krysser fingrene for at også denne fødselen starter av seg selv og blir like lett som sist.
Lykke til alle overtidsdamer!
Lykke til alle overtidsdamer!
Skrevet 06 mai 2012 - 06:55
1 dag over ul terminen
#Solen#