Gå til innhold

Glad historie


babyboom84

Anbefalte innlegg

Har prøvd å bli gravid i 4-5 år nå og ble henvist til ivf enheten for potte tette eggledere som følge av operasjoner i magen. Har hatt 1 ivf forsøk som ble negativt og tok en lang pause fra prøving.

 

Når vi endelig følte oss klare for å prøve igjen kom ALDRI mensen, ventet 1 mnd og så 2 mnd....det skal sies at jeg har noe uregelmessige menstruasjoner også. Etter 3 mnd med venting ringte jeg for å høre om jeg fikk noe som satt i gang den hersens tanta.

Måtte jo selvfølgelig ta en graviditetstest for å utelukke dette selv om jeg viste at jeg ikkje kunne være gravid.

 

Til min STORE forbauselse viste den svakt positiv,trodde ikke på den uansett sikkert kroppen som lurer meg eller at testen var defekt eller noe. Fikk beskjed om å vente ei uke å ta en til test. Da det samme svaret kom opp igjen måtte jeg ta en blodprøve å måle hcgn.

 

En hyggelig dame ringte på en tidlig lørdags morgen å sa jeg måtte komme til ul førstkommende mandag for å sjekke om alt var bra fordi hcg var skyhøy. De var redd for om noe var galt.....

 

På ul kunne vi ser en aktiv liten krabat på ca 14 uker (",)

Tårene trillet av glede alt såg bra ut med den lille og barne farn sto å måpte....!

Dette skulle ALDRI ALDRI gå ann, skulle jo ikke trenge noe prevansjon i det hele tatt hadde jeg fått beskjed om. Det er umulig å ikke tro på det når man ser på skjermen at det er armer å bein som rører seg.

 

Hold motet oppe damer, mirakel kan skjed uansett om leger utelukker ting. Masse lykke til med alle forsøkene vet at det ikke er lett å hente frem mot å overskudd i denne prosessen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye til deg!!! Fantastisk historie, og det er godt å høre at mirakler skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:) heldige deg som hopper over 1. Trimester:) Hehe litt humor må jo til en sånn glad historie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk takk (",)

 

håper dette har gitt dere litt håpe om at ting kan skje uansett.

masse lykke til snart er det dere som sitter med voksene baby mager å gleder dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...