Gå til innhold

Analsex: Dere som liker det


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan får dere det til å være godt? Jeg har prøvd glidemiddel, olje m.m. Men godt blir det ikke. Ikke vondt heller da men..

Får egentlig bare følelsen av å ville drite, unnskyld uttrykket..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er veldig opp til hvem du gjør det med! før jeg møtte min mann hadde jeg et par forsøk med min ex, men det var helt feil og not not not... men nå, en gang i blandt er det helt topp! og det er det egentlgi mannen som skal få skylden for, aner ikke hva han gjør annerledes, men det har vel kanskje litt med stemningen og det at jeg stoler mer på han her og gir han friere tøyler ;)

 

det er ikke akkurat inn og ut som er greia for meg da, det er som du sier følelsen av å ville drite.. men det er liksom alt før som er best syns jeg.. men jeg sier heller ja takk til vanlig sex om jeg skal styre showet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sex lenger i det hele tatt, så burde egentlig ikke uttale meg. Har en mann som er mer interessert i å kverulere og motsi meg, enn å prøve å få meg til sengs. Dumt for han.

 

Men grunnen til at jeg likevel velger å uttale meg er fordi jeg tenner nærmest kun på anal-fantasier og anal-onanering. Jeg har hatt anal-sex som har vært fantastisk, men noen ganger så setter det i gang dritetrangen, ja. :) For meg er det i alle fall en tenning idet analen blir penetrert, og når det er noe å knipe rundt der bak, fordi det er litt uvant og ukontrollerbart. Noen ganger er det også litt ekstra godt om det faktisk gjør litt vondt, for ja, det kan gjøre vondt med heftig penetrering med heftig påfølgende pumping. Man må i alle fall være skikkelig tent om det skal være noe nytelse i det. Men tror ikke det er ment for alle at det skal være godt. Noen liker det litt røft, noen gjør det ikke, osv...

 

Hah, mitt første sex-svar på Dib. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...