hva skjer i magictown i helga?
Started by
Tante_Esel
, May 04 2012 20:48
9 replies to this topic
Posted 04 May 2012 - 20:48
Tror jeg skal ta en tur på spa, og drikke masse baylies, og noen drinker
Og i morra blir det vel en laaaang tur i vannet sammen med delfinene og Metti
NYYYYTER livet her i magictown!! Elkser den bekymringsløse hverdagen!
Nå har jeg venta lenge nok! Ingen flere nedturer nå... bare oppturer!
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Posted 04 May 2012 - 20:55
Heldige deg:) føle meg som en flodhest:)
5 pergo=neg 2010, Lap 2011, Ivf januar 2012-neg, frys mars 2012-kjemisk, frys april 2012-kjemisk, icsi juni 2012- kjemisk, icsi sep/okt 2012- GRAVID med Juni baby:)
http://lilletrille89.blogspot.no/
http://lilletrille89.blogspot.no/
Posted 04 May 2012 - 21:50
Delifinene og meg har lært oss nye triks. Nå hiver de meg opp i luften slik at eg tar salto
Prøver i 2 år og har diagnosen PCOS. 1 MA FORSøK : 2 AIH NEG , 1 FRYS NEG OG 1 IVF KJEMISK
Posted 04 May 2012 - 23:42
Jeg ligger helst bare og griller meg på stranden med pina colada og "syden-røyk"... Er allerede blitt brun, så gleder meg til å ta på meg party-kjolen ikveld!!!
You'll never know how strong you are, until being strong is the only choice you have <3
Posted 05 May 2012 - 10:28
Tussi lever i *magictown*, on 04 May 2012 - 23:42, said:
Jeg ligger helst bare og griller meg på stranden med pina colada og "syden-røyk"... Er allerede blitt brun, så gleder meg til å ta på meg party-kjolen ikveld!!!
woop woop paaaarty
åå Metti- sååå flinke definene har blitt! Det er superkoselig å være sammen med dere i dag
Tussi: Blir med på sydenrøyk og pinacolada, strawberry daquary og alt du har å tilby
sola er skikkelig deilig i dag
Posted 05 May 2012 - 10:51
Jepp nå er det tid for en pause mens Delfinene driver med litt healing. De er så flinke skjønner med en gang når noen ikke er friske
Så da tar jeg meg en blund i solen og venter på taco tallerken og en Screwdriver drink ... Najs bare å lade opp te neste runde nå Adine
Så da tar jeg meg en blund i solen og venter på taco tallerken og en Screwdriver drink ... Najs bare å lade opp te neste runde nå Adine
Prøver i 2 år og har diagnosen PCOS. 1 MA FORSøK : 2 AIH NEG , 1 FRYS NEG OG 1 IVF KJEMISK
Posted 05 May 2012 - 11:44
idag er det tur med vannscooter som står for tur her altså!!
You'll never know how strong you are, until being strong is the only choice you have <3
Posted 05 May 2012 - 12:43
Tussi lever i *magictown*, on 05 May 2012 - 11:44, said:
idag er det tur med vannscooter som står for tur her altså!! 
åååå å jeg vil bli med på vannscootertur
ja veldig godt å vente og kose seg her i magictown før neste runde, som aldri skjer, fordi jeg blir gravid i magictown!
Posted 05 May 2012 - 14:09
drar nå!!!
Jada, frøene vokser og vokser i magen vår de!!