Gå til innhold

Finner ikke "spesielt nok" guttenavn. Hjelp....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Guttenavn er skikkelig vanskelig! Mye lettere å finne spesielle jentenavn:(

 

Har termin om tre uker og vi er ikke engang i nærheten av å ha funnet noe navn... Finner mange vi liker, men liksom ikke det rette. Ingen er spesielle nok.

 

Vil ha et spesielt navn, men skal ikke virke "utenlandsk". Har ei datter også med et spesielt navn som ca 100 stk har, så bør være noe i samme gata.

 

Tar imot alle forslag med takk:) Bare å "hagle" ut forslag, desperat etter å finne det rette navnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine favorittguttenavn er Selmer og Silas, får som regel kommentar på at de er veldig spesielle..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilmar er utrolig fint, uvanlig og litt "gammelmann" på en positiv og koselig måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigfrid, Sigve, Gitle, Audar, Anund/Ånund, Ørnulf. Jeg syns dette er litt kule, gamle, norske navn....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens flotteste sjeldne guttenavn:

Anker

Eller hva med:

Hector

Syver

Sølve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sigfrid, Sigve, Gitle, Audar, Anund/Ånund, Ørnulf. Jeg syns dette er litt kule, gamle, norske navn....!

 

Sigfrid er vel et jentenavn? Sigfred eller Sigfried er guttenavn mener jeg.

 

Ellers foreslÅr jeg Herman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olai er et av navnene jeg liker, men tanteungen min har et dobbelt navn med Olai så da kan jeg ikke bruke det:(

 

Liker navn som i samme gate som Leandro, men har en i nær familie som allerede heter Leander så da blir det for likt...

 

Antonius har jeg ikke tenkt på, må smake litt mer på det. Liker godt Anthony og var jo litt mer norsk.

 

Alvin nevnte jeg faktisk for mannen her for litt siden da Alvin og gjengen gikk på tv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gorm

Ebbe

Sturla

Egil

Petrus

Klement

Leopold

Ansgar

Marcelius

Hubertus

Saxe

Anker

Severin

Bodo

Eik

Solan

Toke

Urs

 

Lykke til i navnejakten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caspian

Jasper

Elliot

Emrik

Elander

Eindride

Ulvar

Mio

Milas

Thias

Sakarias

Amadeus

Amandus

Alvar

Alve

Hannes

Silas

Helmer

Imre

Love

Lias

Lavrans

Jonah

Severin

Hadrian

Arman

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imre

Emre

Egon

Sirius

Karenus

Torben

Torjus

Eliseus

Marvin

Arvin

Eron

Melvin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caspian liker jeg:) Det er faktisk et av de navnene jeg har funnet som kan være aktuelle. Jeg og mannen liker det, nevnte det for min mor hun synes det var grusomt. Det får vi bare blåse en lang mars i... Vi liker spesielle navn og da skal det uansett godt gjøres å finne noe alle i familien liker:) Det er jo vi som bestemmer heldigvis!

 

Liker også Elander, Leandro osv, men som nevnt tidligere så har vi en Leander i nær familie så det går ikke:(

 

Torben er også fint, men bor på et lite sted og det er det allerede to som heter her. De er riktignok godt voksne men ...

 

Eik var også litt stilig, men er jo egentlig en buske... Må tenke litt mer på den. Hadde funnet et navn jeg likte veldig godt, nemlig Eir. Så fant jeg ut at det var et jentenavn. Skulle tatt seg ut. HA, HA, HA, HA.

 

Så i en annen tråd noen hadde foreslått Tirian, det var også stilig. Har selv skrevet opp Miran og Kiran og det er jo i samme gata...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...