Takk til dere som svarer på det jeg spør om.
Til anonym så må jeg bare si at det blir for dumt med slike innlegg.
Ja det er en dum situasjon jeg har satt oss i, men du vet ikke noe om hvor lenge vi har prøvd å få barn. Og når vi får det til så tar vi det selvfølgelig ikke bort fordi det plutselig ikke passer lenger?
Mener du på ramme alvor at kronisk syke ikke bør få barn? Det er en stor gruppe mennesker der ute som aldri vil kunne greie å jobbe i en 100% stilling pga helseplager de har. Det er derfor jeg har jobbet knallhardt med å få meg en utdanning slik at jeg nettopp skal kunne ta vare på familien min, selv med en mindre stilling.
Dersom du tar deg tid til å lese innlegget mitt så ser du at jeg har søkt flere jobber, men ingen vil ha meg. Både pga bekkenløsning og graviditet nå, men også pga min helsetilstand og historikk rundt dette fra tidligere. Jeg skriver også at jeg kommer til å søke jobb så fort den nye lille krabaten er kommet til verden.
Så bruk energien din i hagen, eller ta deg en time spinning eller noe. Jeg tar meg ikke nær av slike innlegg,men tenk deg om før du skriver slikt til andre.
Ps: det er en mann inne i bildet her som bidra også
Ha en fin søndag dere andre