Gå til innhold

Gratispakke fra Vitus!


MissDawn

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har fått tak i gratispakken fra Vitus?

Vet at de har hatt leveringsproblemer for de skulle komme rett over påske, men nå har jeg sjekka mange apotek rundt omkring i Oslo og ingen har de. Er litt lei av å mase og ta bomturer innom apotekene så håper at noen kan poste her inne om de vet hvor pakken kan være å få tak i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært innom apoteket på bystasjonen i Bergen 4 ganger allerede i løpet av de siste to md. Jobber like i nærheten så det var ikke noe stress. Sist fikk jeg beskjed om at den skulle komme i slutten på uke 19 (før det skulle den komme i uke 17..), så tenker å prøve å ta meg en tur innom igjen i neste uke. Men nå er jeg akkurat begynt i permisjonen 36+5, så det er litt mer tiltak å komme seg dit. Skikkelig irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også fikk høre uke 19:)Håper de får dem da, tror det gjelder å være rask ute!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått tak i den. Elendig opplegg på Vitus... På Apotek 1 og Kiwi var det null stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada! Det er en liten stund siden (men da var de også tomme overalt). Jeg hentet på ditt apotek i vika (for man kan enten hente på vitus eller ditt apotek). Dette apoteket blir ikke akkurat nedrent av folk og det er vel mest jobbfolk som er innom der. Ring og hør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada! Det er en liten stund siden (men da var de også tomme overalt). Jeg hentet på ditt apotek i vika (for man kan enten hente på vitus eller ditt apotek). Dette apoteket blir ikke akkurat nedrent av folk og det er vel mest jobbfolk som er innom der. Ring og hør!

 

Det er to forskjellige babypakker, en på apotek 1 og en på vitus apotek..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vituspakken er ikke å oppdrive på sørlandet heller ;)

Fikk ogsp beskjed om uke 19 på apoteket, så satser på at det stemmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har hentelappen fra vitus apoteket kan du hente pakken ut på "Ditt apotek" er visst ett underselskap av vitus.... let opp hvor de har butikker..

 

jeg hentet , men var ikke noe å juble for, mye tannprodukter og reklame.... lite til babyen bortsett fra bleier.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada! Det er en liten stund siden (men da var de også tomme overalt). Jeg hentet på ditt apotek i vika (for man kan enten hente på vitus eller ditt apotek). Dette apoteket blir ikke akkurat nedrent av folk og det er vel mest jobbfolk som er innom der. Ring og hør!

 

Det er to forskjellige babypakker, en på apotek 1 og en på vitus apotek..

 

Ditt apotek og apotek1 er 2 forskjellige. Vitus-pakken kan hentes på Ditt apotek også. Har hentet den der for noen uker siden. De hadde inne. Men nå bor jeg på en liten plass, så de har kanskje et lite lager som ikke blir så fort tomt. Måsi meg enig med anonym over her, at den pakken var ikke det store. Masse munnskyllevann, tannkrem, deodorant til far. Veldig lite til babyen. Noen bleier, smukk og tørre servietter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hentet min på vitus apotek, men det stod ditt apotek på pakken (fikk beskjed om at det var noe rester de hadde igjen, men skulle være samme innhold i de nye vitus pakkene). Den var ikke noe å skryte av spør du meg, likte den fra apotek1 bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BABYBABY: Har vært innom flere Vitus Apotek uten hell før jeg prøvde meg på Ditt Apotek i stedet. Treff på første forsøk! Midt i Oslo Sentrum også:) Glasmagsinet på Stortorvet. Den gangen sa de at de hadde flere pakker inne, men det er et par uker siden...

 

BABYBOX: Apotek1 - også treff på første forsøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Trondheim fikk jeg beskjed om at de får levering i uke 20. Gleder meg :) Moro med pakke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den fra apotek1 veldig godt, men har lest flere steder at Vitus sin pakke har vært klart best, så merkelig at innholdet plutselig ikke var no særlig. Til og med damen som jobbet på Vitus på Levanger skrøyt av innholdet og gledet seg til de fikk inn flere fordi det var så gøy å gi bort. Satser på oppgradert innhold igjen i uke 20 :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den fra apotek1 veldig godt, men har lest flere steder at Vitus sin pakke har vært klart best, så merkelig at innholdet plutselig ikke var no særlig. Til og med damen som jobbet på Vitus på Levanger skrøyt av innholdet og gledet seg til de fikk inn flere fordi det var så gøy å gi bort. Satser på oppgradert innhold igjen i uke 20 :-D

 

Jeg synes Apotek1 sin var klart bedre enn den fra Vitus Apotek, men kanskje lokale forskjeller i innholdet/smak og behag kan gjøre at noen synes motsatt? :) Uansett - glad for å ha hentet begge!! Gratis er alltid bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hentet Vitus sin i dag... :) Fant endelig et sted der de hadde (Bærum)! Etter å ha ventet siden slutten av mars.

Men jeg må også innrømme, at som flere over her, likte jeg Apotek1 sin pakke litt bedre.

Det var en del ting som ikke er til babyen i den fra Vitus.

F.eks munnskyllevann, fluorvann, deo til far, håndsåpe, Aloe Vera lotion og sånt. Og en tannkrem til barn, som da ikke er så aktuelt før ungen begynner å få tenner.

 

Men for all del, flere av produktene var flotte, selv om de er til voksne, så misforstå meg rett, jeg klager ikke! :)

F.eks den Aloe Vera lotionen var en normal tube, og håndsåpen også var en normal størrelse, og ikke prøvepakke.

Men siden det er en babypakke, hadde jeg vel heller ønsket meg "normalstørrelse" produkter til babyen, og småprøver til oss voksne. F.eks "rumpekremer" og badeoljer i normale flasker...da får man virkelig testet ut produktene.

 

Moro å hente disse pakkene! :)

Vi er jo ganske heldige som bare kan gå og få gratis pakker her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk BabyBaby pakken fra Vitus igår i Stokke i Vestfold, de hadde akkurat fått den inn (var der for ca 2 uker siden også, da var de tomme fra leverandør sa de). Så mulig pakkene er på vei inn igjen flere steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser etter nå står det faktisk "ditt apotek" på pakka, men hentet den på Vitus... Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Telemark har de ikke fått den.. Ny tid nå er i uke 21.. Men kanskje jeg heller får reise til Vestfold istede da.. Har lenge igjen til termin så håper de kommer inn før jeg føder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

alle vitus apotek jeg har vært innom i oslo og omegn har venteliste på 80-100 stk per apotek og får inn bare 10 bokser om gangen og de vet aldri når neste levering kommer.... håpløst! men syns både esken fra apotek1, rimi og libero har vært veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hentet på vitus apoteket i br.dal(hedmark) for flere uker siden, etter som je skjønte har de fått levert hele tiden så je syns det er rart det er slike forskjeller..... tok meg den frihet å hente både på ditt apotek, vitus og apotek1 siden je fikk forskjellig hentelapp på alle sammen.... men ditt apotek og vitus sin var helt like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel ikke ventelister i Oslo? Det er vel førstemann til mølla hver gang de får inn pakker?! Noen som har fått tak i, i Oslo-området denne uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...