Jeg blir også så utrolig frustrert over folk som angivelig har bekkenløsning og er fullt sykemeldt, men likevel gjør både det ene og det andre, alt fra å male barnerommet, storhandel på Ikea eller står på kjøkkenet og baker den ene kaken etter den andre på bestilling. Da mener jeg faktisk at de ikke hadde hatt problemer med å være på jobb, redusert i hvertfall.
Her går jeg gravid (25 uker på vei) med nr 4, er fullt sykemeldt pga bekkenløsning med gangvansker, humper rundt på krykker, er alene hjemme med 3 barn (minsten er 2 år) i 6 uker i slengen (mannen er på båt) og bare det å lage middag er et sant helvete. Har heldigvis fått meg vaskehjelp som kommer 2,5 time hver uke, det er så fantastisk

Da er det bare innkjøp av mat, middagslaging, klesvask og turer til fysio, lege, kiropraktor og arbeidsgiver som jeg må få unnagjort. Uff gleder meg til mannen min kommer hjem om 3 uker, så får han overta litt ansvar for guttene, huset, maten ovs. Oppi alt dette så savner jeg nattesøvnen min, savner en hverdag med mindre smerter, savner å kunne gå ut å leke med minsten, savner jobben min og kollegaerne mine utrolig mye. Ikke minst savner jeg å være uavhengig av hjelp fra andre for å få hverdagen til å gå rundt. Håper bare jeg kommer meg fortere på beina etter denne graviditeten enn det jeg gjorde etter nr 2 og nr 3. Var da sykemeldt en lang periode, så mannen måtte overta min permisjon. Har vel innsett at det nok blir sånn i begynnelsen denne gangen også, men jeg lever fortsatt i håpet
God bedring til dere andre som sliter med det hersens bekkenet!