Skulle på jobbintervju idag, men fant ikke personalinngangen. Sendte da en meld til intervjueren, men klarte å sende til feil nr. Skrev mvh. Og mitt fulle navnni slutteb av meldingen. Fikk svar senere om hva jeg mente med sms og hvem jeg var. Skrev bare beklager, sendte feil. Noen timer senere fikk jeg sms hvor jeg fikk spørsmål om hvor gammel jeg var. Var en som ikke skrev godt norsk. Er litt nervøs nå siden jeg skrev mitt fulle navn og jeg er alene hjemme med babyen hver dag ...
Har jeg grunn til å være nervøs?
Opprettet av
Gjest_Mrs. Careface_*
, mai 03 2012 22:46
4 svar til dette emnet
#1 Gjest_Hemmeliganonym_*
Skrevet 03 mai 2012 - 22:46
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 03 mai 2012 - 22:50
Nei tror nok ikke du trenger å være nervøs. Kan du ikke sjekke på gulesider hvem tlf nr tilhører og se om han bor i samme by? Hvis han bor langt vekke så tropper han nok ikke opp på døren, gjør nok ikke det selv om han skulle bo i samme by. Bare ikke svar på mld
#3 Gjest_Hemmeliganonym_*
Skrevet 03 mai 2012 - 22:53
Jeg vet at jeg er litt paranoid og det blir ikke bedre av at jeg er hjemme alene med en lite en. Har sjekket opp nr. Og får opp nr til intervjueren, men virker rart om det skulle være han. Han har flere nr. Oppført på seg og hadde både kone og barn og det var et seriøst firma jeg var hos
Skrevet 03 mai 2012 - 22:54
Kan det være firma tlf da? At de ansatte får tlf og nr står oppført på han? Nå vet jeg jo ikke hva slags firma det er da men kan det være en mulighet?
Skrevet 03 mai 2012 - 22:55
Kan det være en tenåringssønn da?! Ikke alltid de skriver spesielt bra norsk i sms tror jeg 
Siden nr stemmer mener jeg...
Siden nr stemmer mener jeg...