Gå til innhold

Når testet dere pos på g-test?


BabyRegine

Anbefalte innlegg

Jeg har ikm på tirsdag(tror jeg).. Har tatt tester to dager på rad nå, hvit og hvit.. :/

Har litt stikking i brystvortene av og til, og de begynner og bli litt tørre..

Har vært kvalm de to siste dagene også, som kommer plutselig.. Har begynt og få svake mens smerter..

Hvis det er fler som er testomaner her, når fikk dere pos test? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, var så redd for å få negativ. Men jeg "visste" at jeg var gravid. Merkelig nok. Også hadde jeg murring i mage og korsrygg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også.. Føler liksom på meg at jeg er gravid, men jeg er så redd for at jeg bare er innbilning :/ Så jeg går bare og håper på at jeg får en sent pos test :D Tehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Jeg testet 3 dager før IKM. FIkk da positiv test med Cleablue Digital. Har IKM i dag, får fortsatt bare svakt svakt positive tester med billigtester.

 

Jeg også bare følte meg gravid. Hadde mensmurring nederst i magen og i korsryggen fra 1 uke før IKM. Måtte tisse veldig ofte. Og veldig oppblåst i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Lindus :D Nå ble jeg glad!

 

Ble litt lei meg når jeg har fått neg tester:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lindus :D Nå ble jeg glad!

 

Ble litt lei meg når jeg har fått neg tester:/

 

Men det er jo lenge til din IKM enda. Vet det er vanskelig, men prøv å vær tålmodig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvalm på ettermiddagen nå, men jeg er ikke kvalm i 'magen', er liksom kvalm i halsen, på en måte.. Hvis dere skjønner :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare har fått negativt frem til nå, så bør du vente to dager i hvert fall. HCG-nivået øker bare annenhver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shanti ♥

hCG-nivået stiger jevnt og trutt (eller, litt i rykk og napp) hver dag hver time, men fordobles ca hver 2. dag. :)

 

Testet positivt 14 DPO/IKM (endte i SA), 9 DPO (SA), 10 DPO (17+4 and counting :) )... Brukte strimler (IKKE staver!) fra billige-tester.no, mest sensitive testene jeg har vært borti..

Endret av Shanti ♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt 10 dpo samt dagen etter ikm, men positivt fire dager over ikm! Testet med cb digital alle gangene. Så fortsatt tidlig å teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde negativ test på ikm-dagen, men positiv to dager etter. Clearblue begge gangene ( + de to til etterpå før jeg trodde på testen ;) ) er 31 uker i dag. Prøv å vente så sent i helga som mulig :) lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Da skal jeg prøve og holde ut til mandag.. Hehe :P

Gratulerer Andreawh! <3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positiv 9dpo - på ettermiddagsurin (CB digital) - mens QR testen på morgenen hadde vært negativ innen tidsfristen (men ble positiv leeeeenge etter fristen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk negativ test morgenen to dager før IKM. Den var blendahvit. Testet igjen på kvelden (testoman) og da var det en strek der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...